اعلام پیام ویژه رییس جمهوری به تیم فوتبال زنان


اعلام پیام ویژه رییس جمهوری به تیم فوتبال زنان

تهران- ایرنا- معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری در دولت سیزدهم با حضور در مراسم بدرقه تیم ملی زنان اعزامی به جام ملت‌های آسیا، پیام ویژه رییس جمهوری‌خطاب به بازیکنان و کادر فنی تیم بانوان را قرائت کرد.

به گزارش ایرنا، مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال امروز(شنبه) در کمپ تیم‌های ملی فوتبال با حضور «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری در دولت سیزدهم، دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ایران، شهاب الدین عزیزی‌خادم رییس فدراسیون، فریده شجاعی نایب رییس فدراسیون بسکتبال و جمعی از پیشکسوتان فوتبال کشور برگزار شد.

معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهوری در این مراسم با اعلام سلام ویژه آیت‌الله ابراهیم رییسی به بازیکنان و کادر فنی گفت: از جانب رییس جمهوری و به نمایندگی از ایشان سلام ویژه‌ای عرض می‌کنم و آیت‌الله ابراهیم رییسی عنوان کردند که برای شما دعا می‌کند و با هر نتیجه‌ای که از جام ملت ها برگردید باعث افتخار مردم ایران هستید زیرا توانستید با حفظ شعائر اسلامی در صحنه بین‌الملل حضور یابید و برای موفقیت شما دعا می‌کنم.

بعد از سخنان خزعلی، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال درخواست کرد تا بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال زنان از جام ملت‌ها، ملی‌پوشان با رییس‌جمهوری و معاون امور زنان دیداری داشته باشند. همچنین برخی از بازیکنان در این دیدار به شرح مشکلات خود پرداخته و درخواست‌هایی از معاون زنان و خانواده رییس جمهوری داشتند.

جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن با حضور ۱۲ تیم به میزبانی هند برگزار می‌شود. ایران که برای نخستین بار سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آورده، در گروه اول با هند، چین و چین تایپه همگروه است.

برنامه مسابقات تیم ملی زنان ایران در مرحله گروهی به وقت تهران:

پنجشنبه ۳۰ دی ساعت ۱۷:۳۰، ایران - هند

یکشنبه ۳ بهمن ساعت ۱۳:۳۰، ایران - چین

چهارشنبه ۶ بهمن ساعت ۱۷:۳۰، ایران - چین تایپه

مرحله نخست مسابقات در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

گروه اول: هند، چین، چین تایپه و ایران

گروه دوم: استرالیا، تایلند، فیلیپین، اندونزی

گروه سوم: ژاپن، کره جنوبی، ویتنام، میانمار

تیم‌های اول و دوم هر گروه و ۲ تیم برتر از میان تیم‌های سوم گروه‌ها به مرحله بعدی مسابقات صعود می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نسخه‌های مافیایی آیفون 15 توسط Caviar معرفی شد