عوارض استفاده از دستگاه وکیوم و مزایای آن را بشناسید


یکی از دستگاه ها و وسایل مدرنی که این روزها سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی و برنامه های تبلیغاتی به پا کرده است دستگاه وکیوم مردانه می باشد. بسیاری از مردان جامعه تمایل زیادی به خرید وکیوم دارند اما از عوارض آن می ترسند و باید بگوییم برای آن ها حکم یک دستگاه عجیب و ناشناخته را دارد. این استرس و نگرانی هم جای تعجب ندارد؛ چنین دستگاهی قرار...

عوارض استفاده از دستگاه وکیوم و مزایای آن را بشناسید

یکی از دستگاه ها و وسایل مدرنی که این روزها سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی و برنامه های تبلیغاتی به پا کرده است دستگاه وکیوم مردانه می باشد. بسیاری از مردان جامعه تمایل زیادی به خرید وکیوم دارند اما از عوارض آن می ترسند و باید بگوییم برای آن ها حکم یک دستگاه عجیب و ناشناخته را دارد.

این استرس و نگرانی هم جای تعجب ندارد؛ چنین دستگاهی قرار است بر روی آلت تناسلی مردان بکار گرفته شود و همه ما از اهمیت این عضو از بدن برای مردان جامعه خبر داریم.هیچ دستگاه، وسیله، کالا یا محصولی در سراسر جهان وجود ندارد که بدون عوارض باشد اما اصولا استفاده ایده آل و عدم افراط در استفاده از آن ها اصولا با بروز مشکلات خاصی همراه نمی گردد؛

دستگاه وکیوم مردانه نیز در زمره چنین دستگاه هایی قرار دارد که اگر استانداردهای لازم در خصوص استفاده از آن را رعایت نمایید قطعا با مشکل خاصی مواجه نخواهید شد. ما می خواهیم در این مقاله به معرفی این محصول و همچنین ذکر معایب و مزایای استفاده از آن بپردازیم و شما را بیش از پیش با این وسیله کاربردی، مطمئن و مدرن آشنا کنیم.

دستگاه وکیوم مردانه

این وسیله یک لوله استوانه ای شکل شیشه ای است که روی آلت قرار گرفته و با مکانیزم عملکرد خود که ناشی از حالت مکنده بودن دستگاه است باعث افزایش جریان خود در ناحیه آلت تناسلی شده و به افزایش سایز و خوش فرم شدن آلت تناسلی منجر می شود. سفت شدن، راست شدن و بزرگ شدن آلت مهمترین و اصلی ترین نتایج استفاده از وکیوم مردانه است.

عوارض استفاده از دستگاه وکیوم و مزایای آن را بشناسید

بنابراین به نظر می رسد علاوه بر مزایای درمانی می تواند مورد استفاده مردانی که از سلامت جنسی کاملی برخوردار هستند قرار گیرد.این دستگاه شامل اجزای مختلفی است که عبارتند از یک محفظه شیشه ای و استوانه ای شکل، حلقه تنگ کننده یا واشر آلت تناسلی و یک وسیله ایجاد وکیوم که به صورت دستی یا پمپی طراحی شده اند.

امروزه انواع دستگاه وکیوم مردانه پمپی، دستگاه وکیوم مردانه شارژی و دستگاه وکیوم مردانه برقی تولید شده و به فروش می رسند. این دستگاه نیاز افرادی که دچار اختلال نعوظ یا کج بودن آلت تناسلی هستند به مصرف دارو و عمل جراحی را از بین می برد.

نحوه استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

نحوه استفاده از دستگاه بادکش آلت تناسلی بسیار آسان و راحت می باشد. فیلم ها و کلیپ های زیادی در خصوص نحوه استفاده صحیح و اصولی از دستگاه وکیوم مردانه تهیه شده است که می تواند به شما کمک کند. ما در این بخش آن را به صورت تئوری توضیح می دهیم. ابتدا حمام کرده و محل آلت تناسلی را شیو کنید. دقت کنید که از شوینده های قوی برای تمیز کردن آلت پیش از بکارگیری دستگاه استفاده نکنید.

در مرحله دوم باید آلت تناسلی را داخل دستگاه گذاشته و حالت وکیوم را ایجاد نمایید. به عنوان مثال در دستگاه های پمپی باید پمپ را داخل دست گرفته و آن را پمپاژ نمایید. با این کار مشاهده می کنید که آلت تناسلی بزرگ تر شده و کاملا سفت و راست می شود.

این عملکرد به علت افزایش جریان خون در ناحیه مورد نظر ایجاد می گردد. پس از اینکه آلت شما کاملا سفت و پرخون شد باید لوله را خارج کرده و واشر یا حلقه تنگ کننده را روی ابتدای آلت تناسلی قرار دهید.حلقه تنگ کننده به خون داخل آلت اجازه خروج نمی دهد و این کار باعث می شود تا فرم آلت به همان شکل باقی بماند.

کسانی که دچار شل بودن آلت تناسلی هستند یا سریعا بعد از شروع رابطه دچار انزال می شوند بهتر است به جای استفاده از دارو از این روش استفاده کنند. اگر هم سایز آلت تناسلی شما مناسب است و صرفا قصد دارید یک یا دو سایز آن را افزایش دهید پیشنهاد می دهیم این محصول را امتحان کنید.

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

همانطور که مشاهده می کنید استفاده از دستگاه کاملا راحت و بدون دردسر است. حتما در خلال مطالب نیز متوجه شده اید که قرار نیست مسئله خاصی سلامت جنسی شما را تهدید کند. این دستگاه مزایای بسیار زیادی برای مردان و حتی شریک جنسی آن ها دارد. در ادامه به مزایای خرید دستگاه وکیوم مردانه و استفاده از آن اشاره خواهیم کرد:

* افزایش مشهود سایز آلت تناسلی اعم از طول و حجم به صورت موقتی

* افزایش سایز آلت تناسلی در صورت تداوم در استفاده از دستگاه و در مدت زمان طولانی

* افزایش مدت زمان نعوظ حتی در صورت انزال

* رفع شل بودن آلت

* رفع کجی آلت تناسلی

* افزایش مدت زمان رابطه جنسی

* افزایش رضایت از رابطه جنسی

* جلب رضایت شریک جنسی

* افزایش اعتماد بنفس

* بهبود روابط خانوادگی و عاطفی

* کاهش میزان استفاده از دارو و رفع نیاز افراد به عمل جراحی در بسیاری از موارد

عوارض استفاده از دستگاه وکیوم و مزایای آن را بشناسید

معایب استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

همانطور که در ابتدای مقاله نیز ذکر کردیم هر دستگاهی ممکن است معایب خاصی را به همراه داشته باشد. دستگاه وکیوم مردانه نیز از این مورد استثنا نیست اما قطعا اگر از آن به صورت اصولی استفاده نمایید هیچ گونه عارضه ای شما را تهدید نخواهد کرد. در خصوص عوارض دستگاه وکیوم مردانه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

* اگر از آن برای افزایش سایز آلت استفاده می کنید هرگز سعی نکنید بیش از حد آن را دچار خلاء و فشار نمایید چرا که با آسیب به سیستم عصبی آلت تناسلی همراه است و در موارد بسیار حاد و جدی ممکن است اختلال نعوظ دائمی را برای شما به دنبال داشته باشد.

* اگر از حلقه تنگ کننده یا واشر استفاده می کنید باید در کمتر از 30 دقیقه آن را از روی آلت بردارید در غیر این صورت آلت تناسلی دچار کبودی شده و ممکن است تا چند روز نتوانید رابطه جنسی داشته باشید. در موارد حاد نیز به کاهش کارایی سیستم عصبی آلت تناسلی منجر شده و مشکلاتی را برای شما به وجود خواهد آورد.

خرید دستگاه وکیوم مردانه

همانطور که از خلال مطالب پیداست دستگاه وکیوم ذاتا یک دستگاه پر از ریسک با نتایج نامطلوب و عوارض جدی نمی باشد بلکه استفاده غیر استاندارد و توقعات غیر اصولی است که در برخی از افراد با ایجاد عوارض جدی همراه می گردد. اگر می خواهید از آن به صورت اصولی استفاده کنید.

پیشنهاد می دهیم یک دستگاه کاملا سالم و کاربردی با ضمانت نامه معتبر تهیه کنید. قیمت دستگاه وکیوم مردانه نیز با توجه به نوع کالا و برند آن متفاوت است. پیشنهاد می دهیم برای خرید این دستگاه با قیمت مناسب و کیفیت بالا از طریق وب سایت … اقدام نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403