صدای پرسپولیسی ها درآمد


صدای پرسپولیسی ها درآمد

بازیکنان پرسپولیس این روزها از وضعیت مالی خود راضی نیستند و روزی نیست که بابت این موضوع و مشکلاتشان با کادر فنی صحبت نکنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بازیکنان پرسپولیس امسال در دو مقطع از سوی باشگاه با وعده پرداختی روبرو شدند که هر دو بار مدیر وقت به جای پرداخت مطالبات استعفا کردند و باعث شدند تا موعد واریزی ها به تاخیر بیفتد.

اولین بار در تاریخ 14 شهریور جعفر سمیعی با وجود وعده چند باره برای پرداخت پول، استعفا کرد و دومین مرتبه هم 21 دی بود که مجید صدری سرپرست سرخپوشان درحالی که قرار بود بعد از عقد قرارداد با اسپانسر واریزی به تیم داشته باشد به دلیل عدم قرارداد با حامی مالی از سمت خود استعفا کرد تا باز هم دست تیم از رسیدن به پول کوتاه بماند.

این در شرایطی است که در یکی دو ماه گذشته اعضای این تیم بارها در تمرینات نسبت به این بدقولی های باشگاه به کادرفنی معترض شدند و در چندین مقطع اعضای فنی سرخپوشان مانع از بروز مشکل شدند.

امروز هم که بازیکنان در تمرینات شرکت کرده بودند باز هم بابت تاریخ پرداختی ها و نامشخص بودن آن گلایه هایی را مطرح کردند. باید دید رضا درویش مدیرعامل تازه وارد پرسپولیس چه زمانی می تواند به بازیکنانی تیم پرداختی داشته باشد.

درویش درحالی سکان مدیریت باشگاه را برعهده گرفته که متوجه شده مشکلات این باشگاه فراتر از آن چیزی است که فکرش را می کرده است.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است