لوگوی آیپد پرو 2022 شیشه‌ ای می‌ شود؟


لوگوی آیپد پرو 2022 شیشه‌ ای می‌ شود؟

آیپد پرو 2022 ممکن است لوگویی بزرگ‌تر و دوربینی شبیه آیفون 13 داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مارک گورمن از بلومبرگ، در ماه ژوئن گذشته گزارش داده بود که آیپد پرو ممکن است دچار تغییراتی شود که یکی از آن‌ها تغییر بخش پشتی از محفظه آلومینیومی به صفحه شیشه‌ای است.

براساس گزارش‌ سایت فون آرنا، چنین طراحی امکان شارژ بی‌سیم را نیز برای این دستگاه فراهم می‌کند. البته اگرچه اپل همچنان در تلاش است تا MagSafe را به آیپد پرو‌ جدید بیاورد، اما احتمالاً قسمت پشتی آن کاملاً شیشه‌ای نخواهد بود، چون بدنه شیشه‌ای پشت آن می‌تواند تبلت را شکننده و مستعد آسیب کند.

گفته می‌شود برای اینکه این دستگاه از شارژر MagSafe پشتیبانی کند، اپل ممکن است یک لوگوی بزرگتر ساخته شده از شیشه را به پشت آن اضافه کند که به جز زیبایی، برای انتقال نیرو نیز کاربرد داشته باشد.

با این حال همه این موارد، فرضیات و اطلاعاتی است که امروز نمی‌توان آن‌ها را تأیید یا رد کرد. فقط آنچه واضح است این است که شرکت اپل می‌خواهد بهره وری آیپد را به حداکثر برساند.

لوگوی آیپد پرو 2022 شیشه‌ ای می‌ شود؟

سایت MyDrivers ادعا کرده بود که آیپد پرو بعدی دارای حاشیه‌های نازک‌تر و بریدگی خواهد بود، اما گزارش امروز می‌گوید که بعید است مدل‌های ۲۰۲۲ با ناچ عرضه شوند. گزارش امروز همچنین می‌گوید که تبلت‌های جدید دارای ماژول دوربین آیفون ۱۳ خواهند بود.

بیشتر بخوانید

حذف ناچ صفحه نمایش در آیفون ۱۴

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو