لو رفتن بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ؛ لژیونر پرسپولیسی باز هم دعوت نمی شود


لو رفتن بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ؛ لژیونر پرسپولیسی باز هم دعوت نمی شود

از حوالی فدراسیون فوتبال خبر می رسد که در بین بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از سوی اسکوچیچ مهدی طارمی دیده می شود، اما علی علیپور باز هم دعوت نشده است. نوشته لو رفتن بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ؛ لژیونر پرسپولیسی باز هم دعوت نمی شود...

لو رفتن بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ؛ لژیونر پرسپولیسی باز هم دعوت نمی شود

آخرین خبر از لیست اسکوچیچ برای دو بازی تیم ملی مقابل عراق و امارات ؛ بازگشت مهدی طارمی و ادامه دعوت نشدن علی علیپور
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | 21:40
لو رفتن بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ؛ لژیونر پرسپولیسی باز هم دعوت نمی شود

از حوالی فدراسیون فوتبال خبر می رسد که در بین بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از سوی اسکوچیچ مهدی طارمی دیده می شود، اما علی علیپور باز هم دعوت نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی علیپور، مهاجم تیم ماریتیمو با وجود نمایش خوبی که در ترکیب این تیم داشت در لیست اسکوچیچ برای دو بازی تیم ملی ایران با عراق و امارات قرار ندارد.

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با عراق و امارات در روزهای ۷ و ۱۲ بهمن برگزار می شود. برای بازی با این دو تیم مهاجمانی چون سردار آزمون – مهدی طارمی – کریم انصاری فرد – الهیار صیادمنش – شهاب زاهدی و… به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. مهدی طارمی در اردوی قبلی تیم ملی حضور نداشت اما بعد از رفع سوء تفاهمات خود با اسکوچیچ بار دیگر در اردوی تیم ملی حاضر خواهد شد.

کاوه رضایی هم از لیست جدید تیم ملی برای بازی با عراق و امارات خط خواهد خورد و جای خود را به شهاب زاهدی داده که در تیم زوریا لوهانسک اوکراین به همراه الهیار صیادمنش خوش درخشید. با بازگشت مهدی طارمی به اردوی تیم ملی این تیم در برابر عراق با دو مهاجم بازی خواهد کرد. سردار آزمون و مهدی طارمی در نوک خط حمله تیم ملی به میدان خواهند رفت. به نظر می رسد علی قلی زاده و علیرضا جهانبخش دو بازیکن کناری در خط هافبک خواهند بود.

سعید عزت الهی و احمد نورالهی در میانه میدان، صادق محرمی و وحید امیری نیز در دو سمت خط دفاع به میدان خواهند آمد و در صورت دعوت کنعانی زادگان او مثل همیشه زوج شجاع خلیل زاده در دفاع میانی خواهد بود و علیرضا بیرانوند بار دیگر به مرد شماره یک تیم ملی تبدیل می شود.

تمرینات تیم ملی به بهانه بازی با عراق روز ۳ بهمن در کمپ تیم های ملی آغاز خواهد شد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا