سیتی برنده جدال حساس با چلسی شد


سیتی برنده جدال حساس با چلسی شد

منچسترسیتی توانست 3امتیاز خانگی برابر چلسی را نیز در لیگ برتر به دست بیاورد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در حساس ترین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی که در ۱۱ دیدار اخیر خود در لیگ برتر به پیروزی رسیده بود به مصاف چلسی رفت. این دیدار، تکرار فینال لیگ قهرمانان در فصل قبل بود که در آن دیدار چلسی با یک گل برنده شده بود. بازی با میدان داری تیم سیتی میزبان شروع شد ولی این تیم نتوانست چندان از موقعیت‌های به دست آمده خود در این دیدار استفاده کند.

نبود ریاض محرز الجزایری که به خاطر جام ملت های آفریقا غایب بود نیز سبب شد که رحیم استرلینگ از ابتدا در ترکیب تیم خود به میدان برود.

در نهایت نیمه نخست این دیدار بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید. در نیمه دوم و در دقیقه ۷۰ کانسلو توانست کوین دی بروین را صاحب توپ کند و این بازیکن نیز با نفوذ به قلب خط دفاعی چلسی توانست یا ضربه ای زیبا دروازه کپا دروازه بان اسپانیایی این تیم را باز کند و او را تسلیم کند.

در ادامه این رقابت ها فردا یکشنبه ۲۶ دی چند دیدار برگزار می شود که در یکی از بازی‌ها لیورپول باید برابر برنتفورد به میدان برود و در داربی شمال لندن نیز دو تیم آرسنال و تاتنهام برابر هم به میدان خواهند رفت.

همچنین امشب در ادامه این رقابت‌ها منچستریونایتد در حالی برابر استون ویلا به میدان خواهد رفت که در بازی قبلی در جام حذفی موفق به حذف این تیم شده بود و حالا بار دیگر برابر این تیم قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس