ابتلای وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی به کرونا


ابتلای وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی به کرونا

وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی با مثبت اعلام شدن جواب تست کرونای او، خود را قرنطینه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - پاسخ تست کرونای «آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی و اقتصاد رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) مثبت اعلام شد.

براساس اعلام جروزالم پست لیبرمن با اعلام ابتلای خود به کرونا در پیامی توییتری نوشت: «حال من خوب است و چند روزی خودم را در خانه قرنطینه خواهم کرد.»

یک عضو از حزب لیکود پارلمان رژیم صهیونیستی (کِنِسِت) نیز امروز از ابتلای خود به کرونا خبر داده است.

هفته گذشته نیز منابع خبری از ابتلای معاون «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، به سویه اُمیکرون ویروس کرونا خبر دادند.

همچنین در آن زمان ۲ کارمند دیگر پارلمان رژیم صهیونیستی (کِنِست) نیز به کرونا مبتلا شده بودند و پیش از آن تست کرونای یک محافظ کنست، یک کارمند کانال تلویزیونی کنست و یک کارمند کمیته کنست نیز مثبت بود.

به تازگی یک مؤسسه صهیونیستی در اراضی اشغالی با انتشار گزارشی اعلام کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست نسبت به مقامات و نظامیان رژیم اشغالگر قدس بی‌اعتماد شده و میزان اطمینان آن‌ها به قدرت این نظامیان به پایین‌ترین حد خود در ۱۳ سال گذشته رسیده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت که بیانگر دیدگاه‌های مختلف شهرک‌نشینان است پیش از این اعلام کرده بود که همه آن‌ها به علت بی‌اعتمادی به کابینه رژیم صهیونیستی که به شهرک‌نشینان پشت کرده است، نگران شرایط آینده هستند و به نوشته این روزنامه، همه‌گیری کرونا، صهیونیست‌ها را با نبرد برسر موجودیت روبه‌رو کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست