اعتراض باشگاه تاتنهام به تعویق دیدار با آرسنال


اعتراض باشگاه تاتنهام به تعویق دیدار با آرسنال

باشگاه تاتنهام اعلام کرد که از تعویق دربی شمال لندن شگفت‌زده شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه تاتنهام با صدور بیانیه زیر، به‌صورت غیرمستقیم از تعویق دیدار یکشنبه شب شاگردان آنتونیو کونته با آرسنال انتقاد کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: در کمال تأسف اعلام می‌کنیم که دربی شمال لندن مقابل آرسنال به تعویق افتاده است. این اتفاق در پی درخواست باشگاه آرسنال بر مبنای دلایلی مرکب از کووید19، مصدومیت‌ها و بازیکنان حاضر جام ملت‌های آفریقا رخ داد. ما از اینکه این درخواست تأیید شده، بسیار شگفت‌زده شدیم.

ما پس از مشاهده ابتلای قابل توجهی از بازیکنان مبتلا به کرونا، از لیگ کنفرانس اروپا محروم شدیم که این به منزله برنامه‌ریزی دوباره برای یک مسابقه بود. درخواست ما برای تعویق دیدار با لسترسیتی مورد قبول قرار نگرفت و این اتفاق فقط با درخواست این باشگاه رخ داد.

هدف اصلی آیین‌نامه‌ها، رسیدگی به در دسترس نبودن بازیکنانی بود که به سبب کرونا نمی‌توانند به میدان بروند. این موضوع باعث شد تیم‌ها خالی از بازیکن شوند و رخ دادن این اتفاق همراه با مصدومیت باعث می‌شود که یک باشگاه نتواند تیمی به زمین بفرستد. باور نداریم که این اقدام در راستای رسیدگی به در دسترس بودن بازیکن غیرمرتبط با ویروس کووید19 باشد.

ممکن است شاهد عواقب ناخواسته این قانون باشیم. شفافیت و یکپارچگی در اجرای قانون اهمیت دارد و هواداران در اطلاعیه‌ای کوتاه و غیر قابل قبول، شاهد بر هم خوردن برنامه‌های خود بودند. صمیمانه برای هواداران خود که تعدادی از آنها مسافت زیادی را برای تماشای بازی طی کردند، متأسف هستیم.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس