شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟


یکی از انواع لباس های جذاب و ترنده شده ای که امروزه در بین بانوان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است انواع مدل های مختلف شکت می باشد که هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل کاربرد بوده و در طرح های متنوعی در بازار موجود می باشد که می توانید طبق سلیقه خود هر مدلی را که می خواهید تهیه نموده و استفاده کنید. در همین زمینه تصمیم داریم در این مطلب...

یکی از انواع لباس های جذاب و ترنده شده ای که امروزه در بین بانوان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است انواع مدل های مختلف شکت می باشد که هم برای آقایان و هم برای خانم ها قابل کاربرد بوده و در طرح های متنوعی در بازار موجود می باشد که می توانید طبق سلیقه خود هر مدلی را که می خواهید تهیه نموده و استفاده کنید. در همین زمینه تصمیم داریم در این مطلب مجموعه ای از انواع شیک و جذاب مدل شکت دخترانه را به نمایش بگذاریم.

مدل شکت دخترانه در طرح های زیبا

شکت در واقع از ترکیب دو کلمه ژاکت و شرت تشکیل شده که این واژه ها نشان دهنده خصوصیات طراحی این نوع لباس می باشند. تنوع طرح و رنگ مدل شکت دخترانه بسیار گسترده می باشد که می توانید با رعایت اصول ست کردن و نکات مهم در رابطه با این سبک پوشش با استفاده از این لباس استایلی شیک و به روز داشته باشید.

شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟

به عبارت ساده تر می توان گفت شکت در واقع همچون پیراهن های مردانه طراحی و دوخته شده که اکثر افراد از آن به عنوان جایگزین خوبی برای ژاکت بهره می برند. این نوع لباس تقریبا بلند دارای جنس پارچه ای ضخیم بوده و به علت این که حالت سبک و جنس نسبتا گرمی که دارد برای فصل پاییز و روز های خنک بهاری گزینه مناسبی بوده و برای دختران امروزی که طرفدار سبک لباس های خاص و مدرن هستند و تمایل دارند استایل و ظاهری اسپرت داشته باشند انتخاب ایده آل و منحصر به فردی می باشد. البته شکت ها با توجه به جنس پارچه ایی که دارند ممکن است حتی جایگزین انواع مدل کاپشن نیز شوند. از شکت می توان همچون هودی به عنوان لباس زیر پافر نیز استفاده نمود و استایل پاییزی زیبایی ساخت.

به طور کلی بیشتر شکت ها دارای دو جیب بزرگ و دکمه های بزرگ و تزیینی می باشند و جنس پارچه بکار رفته در آن معمولا تارتان یا توییت است همینطور در بعضی طرح ها نیز، چرم نازک برای دوختن لباس بکار گرفته شده است که در میان این همه طرح متفاوت شکت با پارچه چهار خانه مانند بسیار طرفدار و محبوب می باشد. شکت ها ممکن است همچون مانتو و پالتو چهارخونه دارای طرح چهارخانه ریز یا درشت باشند و یا ممکن است دارای پارچه ایی ساده باشد که در هر صورت انتخاب طرح آن کاملا سلیقه ایی است.

شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟

نحوه ست کردن و بهترین نوع استایل با شکت

به منظور ظاهر و استایل روزمره خود سعی نمایید که تیپ و استایلی چشم نواز و خاص داشته باشید و با یک مدل کفش هماهنگ و متناسب ظاهر خود را تکمیل نمایید. شکت ها می توانند خیلی متنوع و گسترده باشند به شرطی که به جزئیات اهمیت داده و به راحتی قابل دسترس باشند.

با توجه به این که شکت نوعی لباس بوده که با استایل هایی همچون گرانج، وینتیج، بوهمین و هیپی هماهنگی بسیاری دارد، بنابراین ست کردن استایل با آن هم به طور معمول به همین شیوه انجام می گیرد. شکت را می توانید به همراه انواع مدل های مختلف شلوار جین بپوشید. به طور مثال در صورتی که مدل شکت دخترانه شما اورسایز و مقداری گشاد می باشد می توانید آن را همراه با شلوار راسته یا اسکینی پوشیده و همراه با بوت شیکی استایل خود را تکمیل نمایید.

همچنین بهتر است بدانید پوشیدن این سبک لباس با شلوار فاق بلند نیز جذابیت بسیاری دارد که اگر مایل باشید می توانید دو لبه بخش جلویی شکت را داخل شلوار بگذارید و از کمربندی شیک و سگک دار استفاده نمایید تا زیبایی استایلتان چند برابر گردد.

شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟

در صورتی که مایلید این نوع لباس را در روزهای خنک بهاری بپوشید می توانید آن را با یک دامن ساده یا گلدار ست کنید و اگر مایل به پوشیدن شکت چهار خانه هستید سعی کنید طرح دیگر لباس ها و اکسسوری هایتان را از نوع ساده انتخاب نمایید. در فصل های سرد نیز می توانید در کنار شکت از یک هودی یا یقه اسکی استفاده نمایید. نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید رنگ شکت بوده که بهتر است متناسب با رنگ دیگر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب کنید.

تصاویری زیبا از انواع استایل های مختلف با شکت دخترانه

در ادامه نمونه های جذابی از انواع شکت دخترانه در طرح های زیبا و شیک و بهترین نوع استایل با این پوشش را برای ملاحظه و راهنمایی شما عزیزان به نمایش گذاشته ایم.

شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟ شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟ شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟شکت چیست و بهترین استایل با مدل های شکت دخترانه کدام است؟

امیدواریم که از مشاهده انواع مدل شکت دخترانه با سبک ها و استایل های مختلف لذت برده باشید و مطلب ارائه شده مورد پسندتان قرار گرفته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس