سارا و نیکا از حد گذشتند ! / رسوایی استخر مختلط تا فیلم های دلبری !


سارا و نیکا از حد گذشتند ! /  رسوایی استخر مختلط تا فیلم های دلبری !

سارا و نیکا بعد از اینکه از پایتخت کنار گذاشته شدند با انتشار تصاویر خود در اینستاگرام و ناز و عشوه های شان دلبری می کنند

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران هستند سارا و نیکا ساکن سوئد هستندسارا و نیکادو خواهر بازیگر وهنوز با سریال پایتخت به شهرت رسیدند

سارا ونیکا اولین تجربه حضور هنرییشان به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد سارا ونیکا پس از فصل دو پایتخت از سال

1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند.

سارا و نیکا از حد گذشتند ! /  رسوایی استخر مختلط تا فیلم های دلبری !

سارا و نیکا دوقلوهای سریال پایتخت بعد از انتشار عکس لُختی شان در یک استخر مختلط و البته عکس هایی که از روابط خارج از عرف این دو خواهر نوجوان در فضای مجازی منتشر شد از صداوسیما کنار گذاشته شدند.

حذف سارا و نیکا از پایتخت البته با واکنش هایی هم روبرو شد اما مسئولان صداوسیما اصلا به این اعتراضات که بیشتر هم از سوی بازیگران بود اهمیت ندادند و روی نام این دو دختر نوجوان خط قرمز کشیدند.

سارا و نیکا هم بعد از اینکه حذفشان از صداوسیما قطعی شد و فهمیدند شانس دوباره ای در کار نیست سعی کردند از طریق اینستاگرام با مخاطبان و دوستدارانشان که بیشتر هم پسران جوانان و نوجوان بودند در ارتباط باشند. این دو خواهر حالا هر کدام در اینستاگرام یک میلیون فالوور دارند و باوجود اینکه خیلی در فضای مجازی فعال هم نیستند اما هر پست و استوری که از خودشان منتشر می کنند به سرعت در فضای مجازی وایرال می شود. مثلاً همین استوری که نیکا خانوم از هنگ درام نوازی خود منتشر کرد و باوجود اینکه به گفته خودش خیلی در نواختن این ساز تبحر ندارد و هر چه هم که یاد گرفته از اینترنت بوده اما این ویدو در پیج های طرفداری این دو خواهر به سرعت پخش شد و کلی هم لایک و کامنت گرفت.

از این ها که بگذریم همان طور که گفتیم سارا و نیکا حالا هر کدام یک میلیون دنبال کننده دارند و با احتیاط خیلی بیشتری در اینستاگرام فعال هستند. آن ها بعد از رسوایی پخش شدن تصاویر استخر مختلط و حرف و حدیث ها، خیلی وقت است که دیگر آنها را با کلاه می بینیم و حجاب کامل دارند اما به تازگی نیکا خانم که از سارا هم شیطون تره ویدیویی کوتاه از خود استوری کرد که با یقه ای باز و موهایی بیرون ریخته و پرکلاغی است.

در واقع سارا و نیکا همیشه با همین استوری های کوتاه و عشوه های دخترانه برای کاربران دلبری میکنند و با وجود اینکه سن کمی دارند دو سه سالی می شود که آن ها را با میکاپ های غلیظ و موهای رنگ شده می بینیم. در واقع آنچه که در تصاویر و پست های این دو خواهر مشهود است زنانه شدن این دو نفر است. به نحوی که در عکس های اخیر چهره سارا و نیکا 17 ساله کاملا زنانه شده است.

سارا و نیکا از حد گذشتند ! /  رسوایی استخر مختلط تا فیلم های دلبری !

سارا و نیکا از حد گذشتند ! /  رسوایی استخر مختلط تا فیلم های دلبری !

سارا خانوم دلتنگ کیست؟

یکی از ملزمات شاخ اینستایی شدن شکست عشقی است و چندی پیش سارا ویدیو دلتنگی و حس شکست عشقی را در صفحه اینستاگرام خودش منتشر کرد که سوژه هواداران آنها هم شده است.

 

حجم ویدیو: 1.65M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28
 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !