پرسه یوفو در آسمان فیلیپین + فیلم


پرسه یوفو در آسمان فیلیپین + فیلم

پرسه یوفوی درخشان در آسمان فیلیپین موجب حیرت مردم محلی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس، در سراسر جهان منتشر شده، اما کسی منشا دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

بنا به گزارش Ufo Sighthngs Daily؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده رویت یک یوفو در آسمان کشور فیلیپین را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این یوفوی درخشان در حال پرواز در آسمان دیده می‌شود. این یوفو در تاریخ ۲۹ دسامبر سال ۲۰۲۱ در آسمان مانیل، پایتخت فیلیپین رویت شد.

بیشتر بخوانید

ادعای عکاس از ثبت عکس یک موجود بیگانه + فیلم

پرسه این شیء پرنده ناشناس درخشان در آسمان موجب حیرت افراد محلی شد. افراد محلی با دیدن این شیء با تلفن‌های همراه خود تصاویری از آن تهیه کردند. در تصاویر منتشر شده یک شیء دایره مانند درخشان که با سرعتی زیاد در آسمان حرکت می‌کند دیده می‌شود. هنوز هیچ یک از مقامات محلی در فیلیپین در مورد این تصاویر و شیء پرنده رویت شده در آسمان اظهار نظری نکرده اند.

این شیء پرنده دارای بال یا دم نبود و هیچ صدایی نیز از خود تولید نمی‌کرد. بنا به این گزارش رویت این شیء پرنده درخشان در آسمان مانیل در حالی خبرساز می‌شود که پیش‌تر رویت اشیاء مشابه در آسمان کوه های دِنوِر کلرادو خبرساز شده بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس