جنجال ها بر سر ماجرای مدافع ملی پوش؛ تنبیه آری نابودی خیر!


جنجال ها بر سر ماجرای مدافع ملی پوش؛ تنبیه آری نابودی خیر!

طی هفته های اخیر خبر انتشار فایل صوتی از محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش تیم الاهلی قطر حسابی جنجال آفرین شد. فایلی که انتظار می رود باعث عدم دعوت وی به تیم ملی شود و اثرات آن حالا حالا ها گریبان گیر وی باشد.واکنش ها به این اتفاق هم در نوع خود متفاوت بوده است؛ برخی معتقدند نباید با وی هیچ برخوردی شود که البته نادرست است؛ اقدام مدافع ملی پوش...

نواندیش - رضا امیری: طی هفته های اخیر خبر انتشار فایل صوتی از محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش تیم الاهلی قطر حسابی جنجال آفرین شد. فایلی که انتظار می رود باعث عدم دعوت وی به تیم ملی شود و اثرات آن حالا حالا ها گریبان گیر وی باشد.

واکنش ها به این اتفاق هم در نوع خود متفاوت بوده است؛ برخی مثل سرمربی پرسپولیس گویا معتقدند نباید با وی هیچ برخوردی شود که البته نادرست است؛ اقدام مدافع ملی پوش در شرایطی که در اردو ملی قرار داشته است قانون شکنی و توهین به جایگاه تیم ملی و از همه مهم تر جایگاه خود وی بوده و مستحق برخورد است. هم او و هم سایر افراد باید بدانند که اهمیت جایگاهی که در آن قرار دارند تا چه حد حائز اهمیت است.

جالب است که بدانید چنین اتفاقی البته در کشورهای دیگر هم رخ داده و در همه آن ها بازیکن هایی که دست به چنین کارهایی زدند تنبیه شده اند. به عنوان مثال در جریان اردو تیم ملی انگلستان فیلیپ فودن و میسون گیرین وود بدون توجه به مقررات اردو تیم ملی را ترک کرده و از خانمی برای حضور در هتل تیم ملی انگلستان دعوت می کنند؛ فدراسیون این کشور هم بعد از اطلاع از ماجرا به سرعت این دو را از اردو تیم ملی اخراج کرد و با محرومیت چند ماهه تنبیه کرد.

در ماجرای کنعانی زادگان هم مسلم است که وی حتما باید تنبیه شود تا متوجه شرایط و جایگاه خود باشد این مدافع ملی پوش باید بداند که زمان و مکان هر کاری کجاست پس اینکه بگوییم به کلی باید از کنار خطای وی گذشت نادرست است اما آنچه مسلم است اینکه این تنبیه نباید به معنای نابودی دوران حرفه ای وی باشد، کاری که پیش تر دیده شده ما با برخی دیگر از افراد در ایگاه های مختلف انجام داده و زندگی ورزشی یا هنری آنان را به خاطر یک اشتباه به کلی نابود کرده ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت