برخورد کادر فنی با آزادکاران غایب در وزن کشی مسابقات قهرمانی کشتی


برخورد کادر فنی با آزادکاران غایب در وزن کشی مسابقات قهرمانی کشتی

کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد درخصوص غیبت برخی از مدعیان در مراسم وزن کشی رقابت‌های قهرمانی کشور تصمیم گیری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان نخستین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی طی روز‌های ۲۲ تا ۲۴ دی ماه در گرگان برگزار شد. طبق مصوبه کادر فنی تیم ملی نفرات برتر این مسابقات به عنوان ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا معرفی خواهند شد تا در روز‌های پایانی فروردین سال ۱۴۰۱ در اولان باتور مغولستان به میدان بروند.

یکی از اتفاقات عجیب در این دوره از رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور، عدم حضور برخی از مدعیان در مراسم وزن کشی روز دوم مسابقات بود. در مجموع ۱۸ آزادکار در روز دوم برگزاری مسابقات قهرمانی کشور وزن کشی نکردند که دلیل آن یا شکست در دور مقدماتی و یا نرسیدن به سر وزن بود.

محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره کشتی گیرانی که سر وزن نرسیدند و عده‌ای که بعد از شکست در دور مقدماتی از ادامه مسابقات انصراف دادند، گفت: «متأسفانه تعدادی از نفرات کشتی نگرفتند. قضیه این تعدادی که بعد از شکست در دور مقدماتی، در گروه شانس مجدد کشتی نگرفتند با آن‌هایی که سر وزن نرسیدند، متفاوت است. این رفتار پشت کردن به مسابقات بود و اصلاً قابل پذیرش نیست. تکلیف آن‌هایی که سر وزن نرسیدند جدای از آن‌هایی است که کشتی نگرفتند. قطعاً با آن‌ها برخورد صورت خواهد گرفت.»

بیشتر بخوانید

مدیر جدید تیم‌های ملی کشتی فرنگی منصوب شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس