ستاره خط میانی تیم ملی؛ شاگرد سرمربی پیشین استقلال/ پرواز عزت‌اللهی از وایله به کرانه‌های خلیج فارس!


ستاره خط میانی تیم ملی؛ شاگرد سرمربی پیشین استقلال/ پرواز عزت‌اللهی از وایله به کرانه‌های خلیج فارس!

ستاره خط هافبک تیم ملی فوتبال در آستانه توافق نهایی با باشگاه قطری الغرافه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید عزت‌اللهی، هافبک دفاعی ۲۵ ساله تیم ملی فوتبال ایران که این روزها در سوپرلیگ فوتبال دانمارک و تیم فوتبال وایله‌بولد کلاب به نقش‌آفرینی در میانه زمین می‌پردازد، در آستانه تحقق یک انتقال جذاب و جنجالی قرار گرفته.

این هافبک انزلی‌چی که سابقه حضور در تیم‌هایی هم‌چون اتلتیکومادرید B، روستوف، آنژی‌ماخاچ‌قلعه، ردینگ و یوپن را داراست، طی بیش از یک فصل اخیر حضور در سوپرلیگ فوتبال دانمارک توانست در ۴۸ بازی برای تیمش به میدان برود و ۶ گل هم برای سرخ‌پوشان شهر وایله به ثمر برساند.

در این بین اما نزدیکی زمانی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و احتمال به‌خطر افتادن جایگاه فیکس سعید در ترکیب شاگردان اسکوچیچ با توجه به شرایط نه‌چندان مساعدش در تیم دانمارکی، وی را در آستانه انتقال به لیگ ستارگان فوتبال قطر و کار کردن با سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال قرار داده.

زمانی که آندره‌آ استراماچونی سکان هدایت آبی‌پوشان فوتبال پایتخت را برعهده داشت، بارها در رسانه‌ها صحبت از پیوستن هافبک تدافعی خوش‌نقش و جوان یوزهای سپیدپوش به ترکیب تیم فوتبال استقلال شنیده می‌شد اما این اتفاق رخ نداد تا اکنون سرمربی ایتالیایی درصدد جذب سعید عزت‌اللهی باشد.

این هافبک ایرانی به نقل از روزنامه‌های قطری قرار است جای‌گزین محمد المسلمی، مدافع عمانی شود که پس از آسیب‌دیدگی دوباره نتوانست ثمربخش باشد و قراردادش روزهای پایانی را طی می‌کند. الغرافه که این روزها در کورس با تیم‌هایی مانند الدحیل، السد و العربی برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قرار گرفته، می‌خواهد از سعید عزت‌اللهی در لیگ قهرمانان آسیا هم بهره ببرد.

شب گذشته هم این هافبک بلندقامت با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی‌اش با بازوبند کاپیتانی تیم دانمارکی، به نوعی شایعات پیرامون سفرش از وایله به دوحه را شدت بخشید تا به احتمال بسیار بالا سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال الغرافه از حضور یک بازیکن ایرانی بهره‌مند شود.

بنابه منابع خبری عربی آندره‌آ استراماچونی درخواست رسمی‌اش برای جذب ستاره شماره ۶ تیم ملی فوتبال ایران را به سران باشگاه متمول قطری ارائه داشته و توافقاتی هم بین طرفین صورت گرفته. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در همین چند روز آتی باید شاهد برگزاری مراسم معارفه سعید عزت‌اللهی در کرانه آب‌های نیل‌گون خلیج‌فارس باشیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟