عکس های پاگانی هوایرا


عکس های پاگانی هوایرا

رکنا : پاگانی هوایرا رودستر تریاکس HP52 یک خودروی سوپر اسپرت است.

پاگانی هوایرا یک نوع خودروی سرعتی و گران قیمت است. شرکت اتومبیل سازی پاگانی اقدام به ساخت پاگانی هوایرا کرده است. انواع پاگانی هوایرا در طراحی های مختلف وجود دارد. اتومبیل پاگانی هوایرا رودستر 2019 از خودروهای پرطرفدار است. در ادامه عکس هایی از پاگانی هوایرا را مشاهده کنید.

به گزارش رکنا، اخیرا شرکت اتومبیل سازی پاگانی در طی اقدامی جالب و شگفت انگیر از اتومبیل نسل جدید پاگانی هوایرا رونمایی نمود که در ادامه شما را با این اتومبیل سوپر اسپرت و فوق سریع آشنا خواهیم نمود.

مشخصات خودرو پاگانی هوایرا رودستر 2019

شرکت اتومبیل سازی ایتالیایی پاگانی جزء یکی از برترین شرکت های تولید کننده اتومبیل های سوپر اسپرت با قیمت های نجومی است که برای اولین بار در سال 1992 میلادی تاسیس شد و این روزها حال و هوایی کاملا متفاوت نسبت به گذشته دارد.

عکس های پاگانی هوایرا

از مهم ترین اتومبییل های این شرکت می توان به زوندا و هوایرا اشاره نمود که یکی از تاثیرگذارترین اتومبیل ها در تاریخ این صنعت می باشند و با قیمتی بیش از 2 میلیون دلار به فروش می رسد. اما اخیرا شرکت اتومبیل سازی پاگانی در طی اقدامی جالب و شگفت انگیر از اتومبیل نسل جدید پاگانی هوایرا رونمایی نمود.

جدیدترین پاگانی هوایرا

شرکت اتومبیل سازی پاگانی اخیرا از اتومبیل سوپر اسپرت جدید و کاملا سفارشی پاگانی هوایرا جدید خود با نام " پاگانی هوایرا رودستر تریاکس HP52 " رونمایی کرد که درون آن از فیبر کربن برای وزن هرچه کمتر و در نتیجه شتاب گیری سریع تر اتومبیل استفاده شده است.

عکس های پاگانی هوایرا

این اتومبیل سوپر اسپرت دارای 764 اسب بخار ، 738 نیوتن فوت گشتاور و یک موتور Mercedes Benz AMG V12 تقویت شده است که این اتومبیل را جزء سریع ترین و برترین اتومبیل های موجود در جهان نموده است.

طراحی پاگانی هوایرا

طراحی و آیرودینامیک این اتومبیل همانند نسل قبل است و اما تغییرات اصلی در موتور این اتومبیل و بدنه آن برای شخصی سازی هرچه بهتر اتومبیل رخ داده است. همچنین در طراحی این اتومبیل از یک رنگ سبز در کنار رنگ سیاه بکار رفته است که ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر بسیار زیبا و جذاب است. همچنین داخل کابین این اتومبیل نیز کاملا شخصی سازی شده است و از چرم بسیار با کیفیت در آن به کار رفته است.

عکس های پاگانی هوایرا

با این وجود هنوز دقیقا قیمت این اتومبیل ذکر نشده است و انتظار می رود با قیمتی بیش از 2 میلیون 600 هزار دلار بفروش برسد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)