نگاهی به موتورسیکلت نویا 150 در نمایشگاه تهران + فیلم


نگاهی به موتورسیکلت نویا 150 در نمایشگاه تهران + فیلم

محبوبیت اسکوترهای شهری و موتورهای شبه وسپا روز به روز در حال افزایش است و در همین زمان سازندگان ایتالیایی نیز به دنبال توسعه اسکوترهای شهری با تم کلاسیک هستند. یکی از این اسکوترها که در نمایشگاه موتورسیکلت تهران به نمایش درآمده است، نویا...

محبوبیت اسکوترهای شهری و موتورهای شبه وسپا روز به روز در حال افزایش است و در همین زمان سازندگان ایتالیایی نیز به دنبال توسعه اسکوترهای شهری با تم کلاسیک هستند. یکی از این اسکوترها که در نمایشگاه موتورسیکلت تهران به نمایش درآمده است، نویا 150 است که توسط شرکت ایتالیایی ایتال موتور عرضه شده است.

پیشرانه نویا 150 به طور دقیق 149.7 سی سی حجم دارد و تنها از یک سیلندر بهره می‌برد. حداکثر توان این پیشرانه کوچک 8.8 اسب‌بخار است و برای انتقال قدرت آن نیز از جعبه دنده اتوماتیک CVT بهره گرفته شده است. این پیشرانه از نوع هوا خنک است و از استاندارد آلایندگی یورو 4 پشتیبانی می‌کند.

باک سوخت نویا 150 حجمی برابر با 6.5 لیتر دارد و محدوده بردی برابر با 350 کیلومتر را برای نویا 150 ایجاد می‌کند. مصرف سوخت نوا 150 حدود 2.8 لیتر در صد کیلومتر برآورد می‌شود. سیستم تعلیق نوا 150 در جلو از نوع تلسکوپی و در عقب از نوع هیدرولیک است و ترمزهای این موتور در چهار چرخ از نوع دیسکی کربنی هستند.

وزن خالص نویا 150 برابر با 112 کیلوگرم است و تایرهای جلو و عقب موتور هم‌سایز هستند. از جمله امکانات نوا 150 می‌توان به این موارد اشاره کرد: استارت دکمه‌ای، سرعت سنج آنالوگ و دیجیتال، باتری 12 ولت، جک بغل، جک وسط، صندوق زیر زین و ساعت.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟