اپل به حذف قابلیت Noise Cancellation در آیفون 13 اعتراف کرد


اپل به حذف قابلیت Noise Cancellation در آیفون 13 اعتراف کرد

شرکت اپل تایید کرد که نبود قابلیت حذف نویز در آیفون 13 ناشی از یک باگ نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان - ماه گذشته گزارشی منتشر شد که حاکی از شکایت کاربران آیفون ۱۳ از نبود قابلیت حذف نویز در این سری گوشی‌ها بود.

به گزارش فون آرنا، در سری گوشی‌های آیفون ۱۲ و مدل‌های قدیمی‌تر، با رفتن به تنظیمات Phone Noise Cancellation، کاربران می‌توانستند این ویژگی را فعال یا غیرفعال کنند، اما این بخش در آیفون ۱۳ وجود ندارد.

اولین ایده‌ای که به ذهن کاربران رسید، این بود که نبود ویژگی حذف نویز، باگ iOS ۱۵ است و به نظر می‌رسید که یکی از کاربران Reddit تأییدی دریافت کرده که همین اتفاق افتاده است. او گفت که پشتیبانی اپل به او گفته است که این شرکت در حال کار برای رفع مشکل است. اما اکنون ۹to۵Mac گزارش می‌دهد که نبود قابلیت حذف نویز در سری آیفون ۱۳ چیزی است که اپل آن را برنامه ریزی کرده است.

اپل به حذف قابلیت Noise Cancellation در آیفون 13 اعتراف کرد

یکی از کاربران در این باره گفت که وقتی از پشتیبانی اپل پرسیده که آیا سری آیفون ۱۳ برای تماس‌های تلفنی، قابلیت حذف نویز را ارائه می‌کند یا خیر، پاسخ منفی دریافت کرده است؛ بنابراین خبر بد این است که قابلیت حذف نویز در مدل‌های آیفون ۱۳ توسط اپل، عمداً انجام شده و همانطور که در ابتدا تصور می‌شد یک باگ یا نقص نیست.

بیشتر بخوانید

تغییر دادن ظاهر آیفون معمولی به آیفون ۱۴ با یک ترفند ساده

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل