فراخوان امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برای ساماندهی دستگاه های کارت خوان


فراخوان امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد برای ساماندهی دستگاه های کارت خوان

یاسوج - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: صاحبان دستگاه های کارت خوان تا پایان دی ماه امسال مهلت دارند که با مراجعه به درگاه این سازمان به آدرسmy.tax.gov.ir نسبت به تعیین تکلیف دستگاه های خود اقدام کنند.

محمدعلی غفاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح اتصال کارت خوان ها به پرونده مالیاتی با هدف شفاف سازی فعالیت های اقتصادی و جلوگیری از فرار مالیاتی از اول دی ماه امسال با همکاری بانک مرکزی اجرا می شود.

غفاری با بیان اینکه در این سامانه دارندگان کارت خوان برای اتصال دستگاه خود به پرونده مالیاتی یا قطع آن اقدام می کنند اظهار داشت : کارت خوان هایی که تعیین‌تکلیف نشود از سوی بانک مرکزی قطع خواهند شد.
وی تاکید کرد: صاحبان دستگاه های کارت خوان تا پایان دی ماه جاری مهلت دارند برای تعیین تکلیف پرونده مالیاتی خود اقدام کنند.
طبق گزارش سازمان امور مالیاتی کشور از۱۳میلیون کارت خوان چهارمیلیون آن تاکنون قطع شده و ۹۰۰هزار دستگاه دیگر در یک هفته گذشته به پرونده مالیاتی متصل شده اند. ساماندهی ۹هزار کارت خوان دیگر تاپایان دی ماه بایدانجام شود.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: صاحبان کارت خوان هایی که برای تعیین تکلیف درگاه بانکی خود اقدام نکنند، مشمول جریمه خواهند شد.
غفاری اظهار داشت: پیش از این برخی صاحبان کسب و کارهای دارای درآمد بالا از کارت خوان افراد دیگری استفاده می کردند که این امر باعث فرار مالیاتی بالایی درکشور می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...