آی‌پد پرو آینده اپل از فناوری شارژ بی‌سیم MagSafe پشتیبانی خواهد کرد


آی‌پد پرو آینده اپل از فناوری شارژ بی‌سیم MagSafe پشتیبانی خواهد کرد

در حال حاضر تنها گوشی‌های آی‌فون شرکت اپل (https://itresan.com/tag/%D8%A7%D9%BE%D9%84/) از فناوری شارژ بی‌سیم MagSafe پشتیبانی می‌کنند (این مشخصه نبایستی با شارژ MagSafe مورد استفاده در لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو جدید کمپانی اشتباه گرفته شود). با این‌حال یکی از گزارشات مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ از سال 2021 نشان می‌دهد که مدل آینده آی‌پد پرو...

در حال حاضر تنها گوشی‌های آی‌فون شرکت اپل از فناوری شارژ بی‌سیم MagSafe پشتیبانی می‌کنند (این مشخصه نبایستی با شارژ MagSafe مورد استفاده در لپ‌تاپ‌های مک‌بوک پرو جدید کمپانی اشتباه گرفته شود). با این‌حال یکی از گزارشات مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ از سال 2021 نشان می‌دهد که مدل آینده آی‌پد پرو احتمالا با فناوری شارژ بی‌سیم روانه بازار خواهد شد.

اکنون بر اساس گزارش منتشر شده توسط وبسایت 9to5Mac، پیرامون پشتیبانی آی‌پد پرو جدید از شارژ بی‌سیم جزئیات بیش‌تری منتشر شده است. این گزارش نشان می‌دهد که غول کوپرتینویی احتمالا برای آی‌پد پرو نسل آینده خود از یک لوگوی اپل شیشه‌ای استفاده خواهد کرد؛ اقدامی که امکان پشتیبانی این تبلت از قابلیت شارژ بی‌سیم MagSafe را فراهم می‌کند.

پیش‌بینی قبلی نشان می‌داد که اپل به منظور تسهیل پشتیبانی از شارژ بی‌سیم به سراغ استفاده از پنل پشتی شیشه‌ای با طراحی مشابه گوشی‌های آی‌فون خواهد رفت؛ اما به‌کارگیری چنین قطعات شیشه‌ای بزرگی موجب تشدید نگرانی‌ها در رابطه با دوام تبلت شد. در عوض اطلاعات دریافتی از منابع خبری مورد استناد وبسایت 9to5Mac نشان می‌دهند که اپل احتمالا از لوگوی شیشه‌ای به‌عنوان یک راهکار جایگزین استفاده خواهد کرد.

در ادامه این گزارش خاطرنشان شده که اپل به منظور جلوگیری از بروز تصادفات و پشتیبانی از شارژ با سرعتی بالاتر از آنچه که در گوشی‌های آی‌فون قابل دسترس است؛ احتمالا از آهنرباهای قدرتمندتری استفاده خواهد کرد. در حال حاضر پیرامون زمان عرضه این تبلت هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست؛ اما با توجه به اینکه آی‌پد پرو مجهز به تراشه M1 در اوایل سال 2021 عرضه شد؛ لذا تا موعد انتشار جزئیات رسمی پیرامون مدل سال 2022 احتمالا تنها چند ماه دیگر زمان باقی مانده است.

آی‌پد پرو آینده اپل از فناوری شارژ بی‌سیم MagSafe پشتیبانی خواهد کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق