موسیقی مکتب شیراز به روایت سرنا


به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی، «سرنا» عنوان مجله موسیقایی با اجرا و سردبیری رضا مهدوی است که یکشنبه شب‌ها به صورت تخصصی به موسیقی ملی و نواحی ایران به ویژه موسیقی مقامی و سنتی با حضور موسیقیدانان، هنرمندان، موسیقی پژوهان و کارشناسان این حوزه می‌پردازد. در برنامه امشب سرنا که ساعت 23 روی آنتن می‌رود، رضا...

موسیقی مکتب شیراز به روایت "سرنا"

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی، «سرنا» عنوان مجله موسیقایی با اجرا و سردبیری رضا مهدوی است که یکشنبه شب‌ها به صورت تخصصی به موسیقی ملی و نواحی ایران به ویژه موسیقی مقامی و سنتی با حضور موسیقیدانان، هنرمندان، موسیقی پژوهان و کارشناسان این حوزه می‌پردازد.

در برنامه امشب "سرنا" که ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود، رضا مهدوی میزبان دکتر خشایار طیار نوازنده کمانچه و موسیقی پژوه استان فارس و کریم تعبدی خواننده و نوازنده تنبک می‌شود و با آن‌ها در خصوص موسیقی استان فارس و خاص موسیقی شهر شیراز گفتگو می‌کند.

این برنامه به تهیه کنندگی محمد علیبازی در گروه ادب و هنر تولید شده است و پرداختن به اخبار حوزه موسیقی، چهره‌های نامدار، معرفی تک آهنگ ها، سوادموسیقایی و ... از جمله بخش‌های این مجله موسیقایی است.

مجله موسیقی و شامگاهی سرنا کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار با اجرا و کارشناسی رضا مهدوی و به تهیه کنندگی محمد علیبازی است که یکشنبه شب هر هفته ساعت 23 از این شبکه پخش می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک