فرماندار تکاب: آموزش و پرورش جوانان را با مفاهیم انقلاب آشنا کند


فرماندار تکاب: آموزش و پرورش جوانان را با مفاهیم انقلاب آشنا کند

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: اداره آموزش و پرورش و مدارس این شهرستان با اجرای برنامه‌های متنوع در ایام‌الله دهه فجر امسال، جوانان و نوجوانان را با مفاهیم انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) آشنا کنند.

امیر ستوده‌فر روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش تکاب با تسلیت سال‌روز وفات حضرت ام‌ُالبنین(س) افزود: جوانان و نوجوانان مخاطبان اصلی مجموعه آموزش و پرورش هستند و باید برنامه‌هایی برای آشنایی این قشر با مفاهیم انقلاب اسلامی اجرا و به نسل جدید منتقل شود تا انقلاب اسلامی ملّت ایران، شکوفاتر از هر روز به اهداف خود نزدیک‌تر شود.

وی بااشاره به تکمیل سریع پروژه‌های مدرسه‌سازی تکاب بیان‌کرد: جذب خیّران برای احداث واحدهای آموزشی و نوسازی مدارس شهرستان روند مطلوب و مناسبی دارد و براین اساس عملیات اجرایی هنرستان دخترانه در حال احداث تکاب با تلاش ادارات از جمله آموزش و پرورش، شهرداری و اداره برق و کمک‌های خیّران به پایان برسد.

فرماندار تکاب اظهار داشت: بنیاد علمی و آموزشی قلم‌چی، یکی از خیّران مدرسه ساز است که در اقدامی نیکوکارانه ۱۸ میلیارد ریال برای تکمیل پنج مدرسه با ۱۶ کلاس درس در این شهرستان تعهد کرده که این امر حاصل تلاش آموزش و پرورش تکاب در جذب مشارکت‌های خیّران است.

ستوده‌فر با قدردانی از معادن طلا جهت مشارکت در امر مدرسه سازی ادامه‌ داد: معدن طلای آقدره به مسوولیت اجتماعی خود در این زمینه عمل کرده و امیدواریم این واحد صنعتی و معدنی یک واحد آزمایشگاه مجهز برای آموزش و پرورش به عنوان آزمایشگاه مرجع که مورد استفاده همه دانش آموزان شهرستان قرار گیرد، احداث، تجهیز و راه‌اندازی کند.

امام جمعه تکاب نیز در این جلسه گفت: پس از گذر از شرایط شیوع ویروس کرونا و بهبود وضعیت بیماری در کشور، آموزش و پرورش باید به مسائل فرهنگی و تربیتی دانش آموزان در مدارس توجه ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام علی رحیمی افزود: آموزش و پرورش در دهه فجر برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر تلاش کند تا رشادت ها و جانفشانی های ایثارگران یادآوری و دوباره معرفی گردد.

مدیر آموزش و پرورش تکاب نیز در این جلسه گفت: علاوه بر تعهد مالی موسسه قلم چی در تکمیل پنج واحد آموزشی، هم اینک ۷۸ کلاس درس در مناطق شهری و روستایی این شهرستان درحال احداث است که خیّران مدرسه ساز با ۹۰ میلیارد ریال کمک مالی در احداث و تکمیل آنها مشارکت می‌کنند.

سجاد نعمتی افزود: درحال حاضر بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای دولتی، کمک‌های مردمی و مشارکت خیّران در بخش مدرسه سازی، نوسازی و هوشمندسازی مدارس تکاب هزینه می‌شود.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت و بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و بیش از ۲۰۰ باب مدرسه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری