فرماندار دیر:دولت سیزدهم به ارزش های انقلاب پای بند است


فرماندار دیر:دولت سیزدهم به ارزش های انقلاب پای بند است

بوشهر - ایرنا - فرماندار دیر گفت: دولت سیزدهم با شعار اقدام جهادی و مردمی بودن به ارزش های انقلاب پای بند و وفادار است.

یونس باربرز روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دیر افزود: دهه فجر فرصت استثنایی برای تبیین اهداف مقدس امام راحل و بیان عملکرد مسئولان نظام اسلامی است.

وی گفت: در روزهای دهه فجر هر اداره باید با تهیه یک برنامه شاخص دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم معرفی کند.

فرماندار دیر ضمن گلایه از عملکرد مسئولان در سطح شهرستان بیان داشت: عملکرد مسئولان در مجموع در سطح شهرستان مثبت نیست و بخش عمده آن عدم تبیین عملکردها است.

وی گفت: نمایشگاه مشاغل خانگی در جنوب استان در این شهرستان برگزار می شود و نمایشگاه عملکرد و خدمت مدیران و نمایشگاه هنرمندان شهرستان با تلاش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه فجر برگزار شود.

باربرز ادامه داد: در دهه فجر یک روز با استاندار و تعدادی از مدیران کل استان برای بررسی و حل مشکلات عمده مردم در شهرستان صورت خواهد گرفت.

فرمانداردیر ضمن گلایه شدید از نگاه تبعیض آمیز برخی از مدیران در ادارات افزود: مدیران به جد از نگاه تبعیض آمیز در کار اداری نسبت به مردم پرهیز کنند و ظلم بالاتر از این نیست که کاری که مهلت یک ماه به مردم داده می شود با سفارش به یک هفته و یا زودتر موکول شود.

وی نصب و راه اندازی دستگاه ایکس ری در گمرک شهرستان را ضروری دانست و ادامه داد: نصب و راه اندازی دستگاه ایکس ری در این بندر حق مسلم و قانونی مردم و بازرگانان است و نگاه تبعیض آمیز را در این مورد نمی پذیریم.

باربرز اضافه کرد: در سال ۹۵ بالغ بر ۲۰۰ هزار دلار صادرات از این بندر صورت می گرفت که اکنون با آماده سازی زیر ساخت ها و با تلاش صورت گرفته این رقم به مرز ۹۰ میلیون دلار رسیده است.

در این جلسه مصطفی فخرایی به عنوان رییس ستاد دهه فجر و غلامرضا ناطقی پور به عنوان دبیر ستاد دهه فجر شهرستان دیر انتخاب شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !