افتخار جدید مهدی طارمی در پورتو


افتخار جدید مهدی طارمی در پورتو

مهدی طارمی ، مهاجم ایرانی پورتو بدون شک یکی از ستاره های آینده دارد کشورمان در اروپا خواهد بود او در نیم فصل مسابقات لیگ پرتغال هم خوش درخشید و آمار قابل قبولی از خود به جا گذاشت. نوشته افتخار جدید مهدی طارمی در پورتو...

افتخار جدید مهدی طارمی در پورتو

آمار درخشان مهدی طارمی در نیم فصل اول لیگ پرتغال
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1400 | 20:30
افتخار جدید مهدی طارمی در پورتو

مهدی طارمی ، مهاجم ایرانی پورتو بدون شک یکی از ستاره های آینده دارد کشورمان در اروپا خواهد بود او در نیم فصل مسابقات لیگ پرتغال هم خوش درخشید و آمار قابل قبولی از خود به جا گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت گل پوینت از ۳۳ بازیکن برتر نیم فصل اول لیگ پرتغال رونمایی کرد که در آن نام مهدی طارمی به چشم می‌خورد.

این رسانه آماری از هر ۱۱ پست، ۳ بازیکن را به ترتیب مشخص کرد و رتبه اول تا سوم را به آنها داد که به این ترتیب طارمی به دومین مهاجم نوک برتر نیم فصل اول لقب گرفت.

طارمی از سوی این رسانه آماری نمره ۶.۷۸ را کسب کرد تا پس از داروین، مهاجم بنفیکا به دومین مهاجم نوک برتر نیم فصل نام گیرد. پیش تر گفته شد که لوئیز دیاز با کسب نمره ۷.۶۵ بهترین بازیکن نیم فصل پرتغال از سوی این رسانه انتخاب شده است.

گل پوینت در خصوص طارمی نوشت: این بازیکن فاصله کمی تا داروین دارد درحالی که در زمان زیادی نتوانست دروازه حریفان را باز کند. بازیکن ایرانی پورتو توانایی دیگر از خودش را به نمایش گذاشت و با ۹ گل و ۶ پاس گل آمار خوبی از خود به جا گذاشت. او آمار خوبی در پاس دادن به ثبت رساند و توانست جزو ۳۳ بازیکن برتر نیم فصل اول نام گیرد.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا