داماد شکاک نوعروس تهرانی را کشت / میثم جمعه خودکشی کرد


داماد شکاک نوعروس تهرانی را کشت / میثم جمعه خودکشی کرد

حوادث: مرد جوان که اقدام به خودکشی با ترامادول کرده بود به اتهام قتل همسر جوانش بازداشت شد.

همسر کشی در تهران رخ داد.در جریان همسرکشی مرد جوان اقدام به خودکشی کرد.متهم به همسرکشی بازداشت شد.بعد از همسرکشی جسد کشف شد.همسرکشی با ترامادول رخ داد.

به گزارش خبرنگار جنایی، 23 دی ماه امسال مرد جوانی به نام میثم 23 ساله در تماس با اورژانس خبر از حال وخیم خود داد و امدادگران اورژانس در حالی بالای سر او در خانه اش واقع در شهرک صادقیه تهران حاضر شدند که تشنج کرده بود و پیکر نیمه جان همسر جوانش به نام رویا 21 ساله هم در گوشه ای از اتاق افتاده بود.

بلافاصله هر دو جوان به بیمارستان منتقل شدند اما علی رغم تلاش کادر درمان رویا جان خود را به دلیل آسیب ترامادول به عناصر حیاتی از دست داد و این در حالی بود که آثار ضرب و جرح روی بدن زن جوان دیده می شد.

با توجه به ادله و شواهد موجود، میثم به اتهام قتل همسرش بازداشت شد و برای بازجویی به شعبه سوم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و رسیدگی به پرونده در دستور کار بازپرس ساسان غلامی قرار گرفت.

بررسی ها نشان می داد میثم و رویا از مدتی قبل با هم اختلاف پیدا کرده بودند و روز حادثه میثم از خانه بیرون رفته و 120 عدد ترامادول خریداری کرده و به خانه برگشته بود.

متهم در جلسه بازجویی بعد از تفهیم اتهام قتل عمد گفت:«5 سال عاشق رویا بودم با هم دوست بودیم و بالاخره یک سال قبل به آرزویم که ازدواج با رویا بود رسیدم.مدتی بود با همسرم اختلاف پیدا کرده بودم و به روابط او مشکوک شده بودم.برای همین در خانه دستگاه ضبط کار گذاشتم اما چیزی دستگیرم نشد.با این حال باز هم گمان می کردم که همسرم در حال پنهان کردن موضوعی است.همین مسائل باعث بروز اختلافاتی بین ما شده بود و روز حادثه تصمیم به خودکشی گرفتم برای همین 120 ترامادول خریدم و به خانه آمدم.اما نفهمیدم چطور شد که همسرم نصف قرص ها را خورد.من هم بعد از آن تصمیم به خودکشی گرفتم و بقیه قرص را خوردم اما سریع پشیمان شدم و با اورژانس تماس گرفتم.»

با توجه به اینکه روی بدن رویا آثار ضرب و جرح وجود داشت،متهم برای تحقیق در مورد نحوه خرید قرص ها و نحوه دخالت در مرگ رویا و دیگر موضوع های مرتبط با ابعاد مبهم پرونده در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی تهران قرار داده شد.

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق