استیو مک منمن:/ محمد صلاح به رئال مادرید نخواهد رفت


استیو مک منمن:/ محمد صلاح به رئال مادرید نخواهد رفت

استیو مک منمن، ستاره سابق لیورپول مطمئن است که محمد صلاح قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد محمد صلاح، ستاره گلزن و مصری در تابستان سال 2023 با لیورپول به اتمام می رسد و طولانی شدن روند مذاکرات و البته شایعات در مورد عدم توافق مالی طرفین، هواداران این تیم قرمزپوش را در مورد احتمال جدایی این بازیکن نگران ساخته است. اما استیون مک منمن مدعی شد لیورپول بهترین تیم برای محمد صلاح است و او در نهایت با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد به توافق خواهد رسید.

استیو مک منمن:/ محمد صلاح به رئال مادرید نخواهد رفت

استیو مک منمن گفت: "من محمد صلاح را گزینه خوبی برای رئال مادرید نمی بینم و بعید می دانم او سال بعد راهی این تیم شود. احتمال حضور بازیکنانی چون کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند در ترکیب رئال مادرید وجود دارد، اما تصور نمی کنم این اتفاق در مورد محمد صلاح نیز رخ دهد.

به نظر من این بازیکن می تواند بهترین عملکرد خود را در ترکیب لیورپول و در استادیوم آنفیلد ارائه دهد. من نه تنها فکر می کنم که محمد صلاح از بازی کردن برای لیورپول خوشحال است، بلکه اعتقاد دارم او از قدرت باشگاه در مقطع فعلی نیز خبر دارد. من فکر می کنم که محمد صلاح دوست دارد در لیورپول بماند و در نهایت مدیران لیورپول نیز با خواسته های این بازیکن موافقت خواهند کرد. من تصور می کنم و البته امیدوارم او با لیورپول به توافق دست یابد. البته به نظر من رئال مادرید توانایی جذب بازیکنانی چون ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را دارد و در این صورت آنها دوباره به بهترین تیم کره زمین تبدیل خواهد شد، اما محمد صلاح در لیورپول باقی می ماند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان