81 رسانه داخلی و خارجی جشنواره‌ی موسیقی فجر را پوشش می‌دهند


81 رسانه داخلی و خارجی جشنواره‌ی موسیقی فجر را پوشش می‌دهند

تعداد 81 رسانه داخلی و داخلی و خارجی با استقبال از سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر متقاضی پوشش خبری این رویداد شدند. از این تعداد 19 خبرگزاری، 12 روزنامه، 32 پایگاه خبری و تحلیلی، هشت شبکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و 10 شبکه خارجی درخواست حضور داده‌اند.   فعالیت مستمر رسانه‌ها و خبرنگاران در حوزه موسیقی از اولویت‌های ستاد سی و هفتمین جشنواره...

تعداد ۸۱ رسانه داخلی و داخلی و خارجی با استقبال از سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر متقاضی پوشش خبری این رویداد شدند. از این تعداد ۱۹ خبرگزاری، ۱۲ روزنامه، ۳۲ پایگاه خبری و تحلیلی، هشت شبکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ۱۰ شبکه خارجی درخواست حضور داده‌اند.


فعالیت مستمر رسانه‌ها و خبرنگاران در حوزه موسیقی از اولویت‌های ستاد سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر است و این ستاد پس از بررسی درخواست ها، اصحاب رسانه را برای حضور در جشنواره پذیرش خواهد کرد.

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۴۰۰ به دبیری حسن ریاحی در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی برگزار می شود.

همچنین جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

پیش از این، اردوان جعفریان، دبیر بخش بین‌الملل جشنواره موسیقی فجر در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده بود در صورتی که امکان پذیرش مخاطب حضوری در سالن سی‌وهفتمین دوره این رویداد وجود نداشت،ضبط استودیویی برنامه‌های هنرمندان خارجی در تهران، از دیگر سیاست‌های پیش‌بینی شده این جشنواره است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موسیقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...