آویزان شدن مرد جوان از دهانه آتشفشان! + فیلم


آویزان شدن مرد جوان از دهانه آتشفشان! + فیلم

جوان یمنی که با دوستانش به نزدیکی یک کوه آتشفشان رفته بود، در اقدامی عجیب به داخل دهانه آتشفشان دوید و از لبه آن آویزان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک کلیپ ویدیویی در رسانه های اجتماعی پخش شد که نشان می دهد یک مرد جوان یمنی از دیواره دهانه یک آتشفشان آویزان شده و صحنه ای نفس گیر برای تماشاگران رقم زده است.

وب‌سایت «روسیا تودی» این ویدئو را بر اساس یکی از شبکه‌های تلویزیونی یمنی منتشر کرد و درباره آن نوشت: «یک جوان یمنی از استان اِب به اعماق یک آتشفشان رفت. دویدن او به سمت پرتگاه و آویزان شدن از آخرین دیواره آتشفشان صحنه هایی نفس گیر را رقم زدند. این اقدام او متفاوت با ورزش کوهنوردی که توسط حرفه ای ها در کوه های مرتفع انجام می شود بود و مهم تر آنکه جوانان یمنی آن را بدون هیچ ابزار ایمنی انجام می‌دهند.

گفتنی است، در حادثه ای دیگر، در حالی که دانشمندان و عکاسان برای ثبت فوران کوه واگرادال در جنوب غربی ایسلند می‎رفتند، برخی از ایسلندی ها از این فرصت استفاده کردند و تا حدی به آتشفشان نزدیک شدند که گرما را روی صورت خود احساس کنند. ماهنامه آمریکایی Food Wine گزارش داد که چند نفری که 4 مایلی را تا آتشفشان پیاده‌روی کردند، سوسیس با خود حمل می‌کردند تا تنقلات خود را روی گدازه‌های مذاب بپزند.

بیشتر بخوانید

بازی با مرگ در لبه بالکن آپارتمان + فیلم

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟