جمعیت هلال احمر جهرم به خانوارهای آسیب‌دیده از باران امدادرسانی کرد


جمعیت هلال احمر جهرم به خانوارهای آسیب‌دیده از باران امدادرسانی کرد

شیراز-ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر جهرم گفت: این جمعیت در پی بارندگی اخیر به 31 خانوار آسیب‌دیده از باران در این شهرستان امدادرسانی کرد.

رامین جعفرزادگان دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادگران هلال احمر طی ۲۴ ساعت گذشته در پی سامانه بارشی اخیر در شهرستان جهرم که منجر به بارش ۵۱.۶ میلی‌متر باران شد، به این خانوارها امدادرسانی کردند.

وی اظهار کرد: به این منظور تیم های عملیاتی این شعبه ضمن بازدید و امدادرسانی به افراد و خانوارهای آسیب‌دیده اقلام مورد نیاز چون پتو، چادر و... را بین آسیب دیدگان توزیع کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معین بودن هلال احمر جهرم برای شهرها و استان‌ هرمزگان ابراز کرد: هلال احمر جهرم به منظور کمک‌رسانی به سیل‌زدگان منطقه جنوب استان فارس در حد توان خود ۴۰۰ تخته پتو به ارزش یک میلیارد و ۴٠٠ میلیون ریال در بین سیل‌زدگان بخش بیرم شهرستان لار توزیع کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم با بیان اینکه در پی زلزله ماه گذشته استان هرمزگان نیز محموله کمک‌های امدادی از شهرستان جهرم به منطقه زلزله‌زده ارسال شد، افزود: این محموله شامل چادر امدادی و موکت بود که با سه دستگاه کامیون از انبار جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم بارگیری و به مقصد بندرعباس ارسال شد که ارزش ریالی این محموله، ۱۲ میلیارد ریال بود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد