هیچ حساب بانکی و پرداخت مالیات خارج از هرمزگان نداریم


هیچ حساب بانکی و پرداخت مالیات خارج از هرمزگان نداریم

بندرعباس- ایرنا- مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: کلیه حساب های مالی و بانکی این شرکت در استان هرمزگان قرار دارد و مالیات ها و عوارض شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در این استان پرداخت می شود.

هاشم نامور روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در راستای توجه به ایفای مسئولیت های اجتماعی در رونق و توسعه سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در هرمزگان تمامی حسابهای مالی و بانکی شرکت پالایش نفت بندرعباس از سال ۱۳۹۰ به استان هرمزگان منتقل شده و مالیاتها و عوارض شرکت نیز به‌طور کامل در این استان پرداخت می شود.
به گفته وی، هیچ گونه حسابی در دیگر شهرستانها و استانها نداشته، پرداخت های مالیاتی و عوارض نیز به‌صورت مستمر در همین استان صورت می پذیرد و پیش از این نیز به استانداری هرمزگان اعلام شده است.
مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس بیان داشت: یکی دیگر از اقدامات مؤثر شرکت پالایش نفت بندرعباس توجه به رشد اقتصادی جامعه پیرامونی است و در همین راستا علاوه بر متمرکز کردن حسابهای بانکی و پرداخت های مالیاتی، این شرکت با حداکثر بهره‌گیری از توان بازرگانی و بازارهای داخلی استان، کالا، اجناس و خدمات مورد نیاز خود را از استان هرمزگان تامین می کند.
نامور یکی از اهداف کلان احداث پالایشگاه نفت بندرعباس در استان هرمزگان شکوفایی اقتصاد، توسعه و بهبود زیرساخت ها، کمک به رشد همه‌جانبه استان و به ویژه اشتغال زایی و جذب نیروهای بومی بوده است که تاکنون در تمامی مراحل جذب عنوان کرد.
وی تصریح کرد: از دیدگاه شرکت پالایش نفت بندرعباس تعهد سازمانهای صنعتی به جامعه چند وجهی می باشد و این شرکت در جایگاه یک مجموعه صنعتی پیشرو همواره تلاش نموده در کنار رسالت و مسئولیت اصلی خود که تأمین انرژی و فرآورده های نفتی مورد نیاز کشور می باشد به موضوع مسئولیت های اجتماعی نیز به عنوان یک وظیفه در قبال محیط طبیعی و اجتماعی نگاه ویژه داشته باشد.
نامور در این راستا به ساخت مدرسه، احداث خوابگاه دانشجویان، ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی،ساخت آزمایشگاه مهندسی در دانشگاه، ساخت و توسعه اماکن ورزشی، ساخت سرپناه برای نیازمندان، توسعه راهها، ساخت بیمارستان تخصصی کودکان که اکنون در حال احداث است، توسعه اماکن مذهبی، ارائه خدمات حمایتی و مشارکت در امور خیریه از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت