دسترسی به بالاترین تراکم با روش کاشت مو


کاشت مو به روش‌های اصولی و به صورتی که کم ترین میزان آسیب را در پی داشته باشد و دارای نتیجه‌ای مطلوب باشد یکی از بزرگترین دغدغه‌هایی است که کلینیک ساعی آن را برطرف کرده است. اینک برای آشنایی با جدیدترین روش‌های کاشت مو ادامه این مطلب را از دست ندهید! جدیدترین روش‌های کاشت مو … نوشته دسترسی به بالاترین تراکم با روش کاشت مو...

کاشت مو به روش‌های اصولی و به صورتی که کم ترین میزان آسیب را در پی داشته باشد و دارای نتیجه‌ای مطلوب باشد یکی از بزرگترین دغدغه‌هایی است که کلینیک ساعی آن را برطرف کرده است. اینک برای آشنایی با جدیدترین روش‌های کاشت مو ادامه این مطلب را از دست ندهید!

دسترسی به بالاترین تراکم با روش کاشت مو

جدیدترین روش‌های کاشت مو

میکروگرافت یکی از نوین‌ترین روش‌های کاشت مو است که در این روش ابتدا برداشت فولیکول‌های مو از قسمت بانک مو انجام شده و پس از مرحله جداسازی، کاشت و پیوند مو در نواحی طاسی صورت می‌گیرد.

میکروگرافت به دلیل داشتن شیوه متفاوت در جداسازی فولیکول‌های مو گزینه‌ای ایده‌آل برای زیباجویان است. در این روش که نوعی مشابه از کاشت مو به روش SUT است برداشت مو به وسیله هولدرهای تمام اتوماتیک صورت می‌گیرد.

کاشت مو به روش Super Fue

این‌ روش با استفاده از سری دستگاه‌های تمام هوشمند انجام شده و بسیاری از ایرادات روش‌های دیگر کاشت مو در این روش دیده نمی‌شود.

جالب است بدانید روش Super Fue ، به عنوان یکی از با کیفیت ترین روش های کاشت مو شناخته می شود و البته استفاده از امکانات پیشرفته صرفا دلیلی بر ارائه نتایج مطلوب نبوده و تجربه و مهارت متخصص زیبایی نیز بسیار حائز اهمیت است.

این روش برای افرادی که دچار ریزش موی ژنتیکی شده‌اند یا بر اثر سوختگی و ضربه قسمتی از موهای خود را از دست داده‌اند بسیار مناسب می‌باشد.

۴ مزیت کاشت مو به روش Super Fue

  • کاشت مو به وسیله این‌ روش دارای عوارض کم و دوره نقاهت کوتاه می‌باشد.
  • ترمیم در این روش با توجه به لیزرتراپی سریع‌تر رخ داده و التهابات کم‌تر است.
  • تراکم موها در این روش حدود ۴ الی ۵ برابر روش های قدیمی تر است.
  • بی حسی در این روش بدون استفاده از سوزن انجام می‌شود.

کاشت مو به روش SUT

در این روش برداشت مو به وسیله‌ی پانچ لیزری از بانک مو انجام شده و به همین دلیل طول عمر فولیکول‌هایی که در روش Sut استخراج می‌شوند؛ به نسبت سایر روش‌ها بیش‌تر می‌باشد .اما اصلی ترین دلیلی که شما را به انجام کاشت مو به روش Sut تشویق می‌کند عدم نمایان شدن خط اسکار است که بسیاری از افراد به دلیل نمایان شدن همین خط از کاشت مو منصرف می‌شوند.

در این روش، کاشت مو تماما توسط دستگاه‌ های اتوماتیک انجام شده و مراحل کاشت دارای سرعت و دقت بالاتری است همچنین این روش دوره نقاهت کوتاهی داشته و بدون بیهوشی صورت می‌گیرد و نتایج آن به سرعت قابل مشاهده است.

چند مزیت کاشت مو به روش Sut

  • این روش بدون جراحی بوده و در این روش درد یا خون‌ریزی را تجربه نخواهید کرد.
  • دوره ریکاوری این روش کوتاه بوده و مابین ۷ تا ۱۴ روز است.
  • در این روش بی‌هوشی صورت نمی‌گیرد و تنها افراد دچار بی‌حسی موضعی می‌گردند.

اگر به دنبال موهایی طبیعی با تراکمی بالا هستید این مطلب بهترین راه حل شماست

تکنیک استخراج تک‌ به‌ تک فولیکول‌های مو یا به عبارتی کاشت مو به روش Fit یکی از متداول‌ترین روش‌های ترمیم مو به سبکی مدرن است. در این روش دیگر نیازی به برش‌های خطی همراه با درد و خونریزی نبوده و متخصص زیبایی یک برش دایره‌ ای با قطر کمتر از یک میلی‌ متر ایجاد کرده و فولیکول‌های مو را تنها از همان ناحیه استخراج می‌کند. در این روش به دلیل عدم استفاده از برش‌‌های خطی بیمار زودتر بهبود یافته و دوره نقاهت کم‌تری را سپری می‌کند.

کاشت مو به روش Fut راهی نوین برای درمان

کاشت مو به این روش یکی از روش‌های پرطرفداری است که در آن فولیکول‌ها به مناطقی که درگیر ریزش هستند انتقال می‌یابند.

در روش Fut پس از بی‌هوشی موضعی نواری باریک از قسمت پشت سر جدا شده و سپس فولیکول‌های جدا شده توسط متخصص کاشت بخیه می‌شود.

این روش علاوه بر بازدهی بالا به نسبت سایر روش‌ها کم هزینه‌تر بوده و بسیار پرطرفدار است.

چند مورد از مزیت‌های کاشت مو به روش Fut

  • طبیعی بودن ظاهر مو
  • امکان استفاده از موهای بدن برای پیوند در این روش
  • ایجاد طبیعی ترین خط رویش مو در قسمت جلوی سر

کلینیک تخصصی کاشت مو ساعی

در کلینیک ساعی، انواع روش‌های کاشت مو، با بروزترین متدهای دنیا انجام می‌‌شود و در این کلینیک شما علاوه بر دریافت مشاوره تخصصی رایگان از متخصصان مجرب این مجموعه، به طور کامل با انواع روش‌های کاشت مو و هزینه‌های آن آشنا شده و سپس روش انتخابی شما با بالاترین سطح ممکن انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟