رویدادی برای توانمندسازی و آشنایی با چالش‌های ایجاد کسب‌وکار


رویدادی برای توانمندسازی و آشنایی با چالش‌های ایجاد کسب‌وکار

رویداد کارنو با همراهی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، سازمان فنی‌وحرفه‌ای و مرکز تربیت مربی کشور، با رویکرد توانمندسازی سرمایه‌های انسانی ویژه‌ متخصصان فناوری نانو، در بهمن و اسفند 1400 بصورت مجازی و بصورت کشوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این رویداد، فضای ورود به کسب‌وکار شبیه‌سازی شده و شرکت­‌کنندگان با ادبیات و همچنین چالش‌های ایجاد یک کسب‌وکار آشنا می­‌شوند. محتوای آموزشی این رویداد در قالب کارگاه­‌های آموزشی، مشاوره‌ها و همچنین مسابقه کسب‌وکار به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. در روز پایانی نیز شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در مقابل داوران ارائه کرده و تیم­‌های برتر معرفی و به آن­‌ها جوایزی اهدا می­‌شود.

از برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی این رویداد می‌توان به موارد آشنایی با مدل بوم کسب‌وکار، آشنایی با مباحث مالکیت فکری، آشنایی با جستجو و ثبت پتنت، آشنایی با اجزای اکوسیستم کارآفرینی، آشنایی با روش‌­های بازاریابی و تجاری‌سازی، آشنایی با کارآفرینان موفق، شناخت توانمندی­‌های فردی و شخصیتی و کار تیمی اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت karnostartup.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۱۷۶۲۵۱۰۶۵ -۰۹۳۰۱۸۹۸۶۴۶ تماس بگیرید.

به نقل از ستاد نانو، علاقه‌مندان برای استفاده از کدهای تخفیف ثبت‌نام زودهنگام تنها تا پایان دی‌ماه فرصت دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»