ساحل چاه مجنون کنگان


ساحل چاه مجنون کنگان از مناطق زیبای شهرستان کنگان در استان بوشهر است که خوشبختانه هنوز دست نخورده و بکر باقی مانده و با توجه به اینکه در جوار شهر باستانی سیراف قرار دارد مورد توجه گردشگران است.روستای چاه مجنون از توابع شهرستان کنگان یکی از مناطقی است که از موقعیت جغرافیایی تقریبا خاص و […]

ساحل چاه مجنون کنگان از مناطق زیبای شهرستان کنگان در استان بوشهر است که خوشبختانه هنوز دست نخورده و بکر باقی مانده و با توجه به اینکه در جوار شهر باستانی سیراف قرار دارد مورد توجه گردشگران است.روستای چاه مجنون از توابع شهرستان کنگان یکی از مناطقی است که از موقعیت جغرافیایی تقریبا خاص و خوبی برخوردار است. این روستا دارای ساحل زیبا و دست نخورده ای می باشد که اواخر هر هفته پذیرای مهمانان و گردشگران منطقه و خارج از استان می باشد.

بقعه سید ابراهیم نیز به واسطه وجود درختان کنار و نخل های موجود در اطرافش و واقع شدن بر تپه ای کم ارتفاع و مشرف به آبهای نیلگون خلیج فارس، دارای چشم انداز زیبایی در این منطقه است. این بقعه، بالای تپه ای خارج از روستای چاه مجنون، میان قبرستان عمومی روستا قرار دارد. راه بقعه خاکی است و بجز یک باب آب انبار و حیات، امکانات دیگری ندارد.

ساحل چاه مجنون کنگان

آدرس ساحل چاه مجنون کنگان

روستای چاه مجنون، کیلومتر ۲۷ شهر کنگان

ساحل چاه مجنون کنگان

ساحل چاه مجنون کنگان

ساحل چاه مجنون کنگان

ساحل چاه مجنون کنگان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس