محرم در انتظار نمایشی متفاوت از زردپوشان/ ترکیب احتمالی سپاهان مقابل آلومینیوم


محرم در انتظار نمایشی متفاوت از زردپوشان/ ترکیب احتمالی سپاهان مقابل آلومینیوم

تیم فوتبال سپاهان از ساعت 14 در جام حذفی میهمان تیم سرسخت آلومینیوم خواهد بود تا نبرد هفته گذشته تکرار شود.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در آخرین بازی نیم فصل اول میهمان آلومینیوم در اراک بود و قرعه کشی جام حذفی نیز سبب شد این تیم در اراک ماندگار باشد و این جدال سخت را در فاصله چند روز تکرار کند. سپاهانی‌ها که به تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم در لیگ رضایت داده بودند این بار در شرایطی به میدان خواهند رفت که بازی باید یک برنده داشته باشد.

محرم نویدکیا پس از بازی هفته گذشته برابر اراکی‌ها اعلام کرد از سبک بازی تیمش رضایت ندارد و از بازیکنانش جسارت بیشتری را در زمین طلب کرد. با این حال اما به نظر نمی‌رسد محرم تغییر خاصی در ترکیب تیمش ایجاد کند و با توجه به آشنایی ترکیب اصلی از آلومینیوم، ثابت ماندن ترکیب را ترجیح می‌دهد.



با این وصف ترکیب احتمالی سپاهان مقابل آلومینیوم با فرض دست نخورده ماندن ترکیب برنده به این شرح خواهد بود: کریستوفر کنت، امید نورافکن، محمد نژادمهدی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و سجاد شهباززاده.

تنها ابهام ترکیب زردپوشان حضور شهریار مغانلو از ابتدا در زمین است و این احتمال وجود دارد که مغانلو جایگزین شهباززاده شود. بازی قبلی دو تیم بسیار پربرخورد و فیزیکی دنبال شد و چند بازیکن سپاهان با کارت زرد جریمه شدند و باید دید این دیدار هم جنگ میانه زمین می‌شود یا تفکرات تاکتیکی بر زمین حکم‌فرما خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات