معرفی مجله آموزشی خبری میزبان فا


معرفی مجله آموزشی خبری میزبان فا

میزبان فا همواره یکی از رسانه‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات بوده و یک بخش کاملاً اختصاصی به همین منظور تحت عنوان میزبان فا مگ (مجله آموزشی خبری میزبان فا) را دارد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام میزبان فا، در میزبان فا مگ غالباً به مواردی پرداخته شده که مخاطب بیشتری دارد و در واقع بیشتر روی کیفیت کار شده است تا کمیت! به این معنی که به جای وجود هزاران مطلب، چند صد مطلب در سطح بالا تولیده و در دسترس مخاطبان قرار داده شده است.

حوزه های کار شده در میزبان فا مگ

مجموعه میزبان فا در حال حاضر در چهار بخش اختصاصی فعالیت می کند. فعالیت اصلی همان میزبانی وب است و فعالیت‌های وابسته عبارتند از مجله خبری، پایگاه دانش و آکادمی میزبان فا.

در بخش مجله خبری یا همان میزبان فا مگ بیشتر روی مطالب آموزشی و خبری مرتبط با حوزه آی تی تمرکز شده است. برای مثال مجموعه بخش‌های داخلی مجله خبری میزبان فا دارای بخش‌های زیر است:

مطالب آموزشی مرتبط با کسب و کارهای اینترنتی آموزش فعالیت در فضای مجازی، تأمین امنیت آن و … مطالب اختصاصی در حوزه موبایل، اپلیکیشن و سیم کارت ها آموزش شبکه‌های اجتماعی آموزش سیستم عامل، بانکداری الکترونیکی و …

که برای دسترسی به این بخش می‌توانید به لینک زیر رفته و از مطالب موجود در آن لذت ببرید:

مجله خبری میزبان فا

چند عنوان از مطالب شاخص میزبان فا مگ

در ادامه به چند مورد از عناوینی که جزو محبوب‌ترین مقالات آموزشی بوده‌اند اشاره می کنیم:

آموزش نصب ویندوز امنیت شبکه و جلوگیری از هک شدن آموزش کار با سیستم‌های بانکداری الکترونیکی آموزش کار با اینستاگرام سئو و تولید محتوا

و صدها مورد دیگر …

چرا میزبان فا مگ یک رسانه تاثیرگذار است؟

میزبان فا با داشتن روزانه بیش از ۱۰۰.۰۰۰ بازدید یکتا، یکی از پربازدیدترین سایت‌های ایران بوده و در جمع ۱۰۰ سایت برتر کشور قرار دارد. اغلب بازدیدهای کسب شده توسط میزبان فا نیز توسط بخش مجله خبری جذب می‌شود. این بخش از میزبان فا با قدرت بیشتر نسبت به قبل در حال توسعه و پیشرفت است و امید می‌رود به زودی یکی از چند رسانه برتر ایران در حوزه آی تی شود.

برای ورود به سایت میزبان فا و آشنایی با بخش‌های مختلف آن می‌توانید به سایت میزبان فا رفته و با دنیایی از اطلاعات روبرو شوید. شما می‌توانید توسط میزبان فا به دنیای کسب و کارهای اینترنتی وارد شده و صاحب شغل و درآمد شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...