تیراندازی آزاد| سومین مرحله مسابقات تفنگ و تپانچه برگزار می‌شود


تیراندازی آزاد| سومین مرحله مسابقات تفنگ و تپانچه برگزار می‌شود

سومین مرحله مسابقات آزاد سلاح‌های بادی در رشته‌های تفنگ و تپانچه، به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این فدراسیون در نظر دارد به منظور توسعه ورزش تیراندازی و فراهم ساختن فرصت مناسب به منظور حضور علاقه‌مندان به این رشته در عرصه رقابت‌های ورزشی و شناسایی نفرات برتر، سومین مرحله مسابقات آزاد در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی را برای ورزشکارانی که نام آنها در لیست اعلامی کمیته مسابقات است و دو دوز واکسن کرونا را دریافت نموده‌اند برگزار نماید.

ورزشکارانی واجد شرکت در این مسابقات هستند که حدنصاب رکورد آنان در دو مرحله قبل این رقابت‌ها در رشته تپانچه بالای 545 برای بزرگسالان و 510 برای جوانان و نوجوانان و همچنین در رشته تفنگ نیز حدنصاب رکورد برای بزرگسالان 600 و برای جوانان و نوجوانان 595 است.

مرحله اول تفنگ بانوان پنجشنبه 7 بهمن‌ماه، تفنگ آقایان جمعه 8 بهمن و همچنین تپانچه بانوان پنجشنبه 14 بهمن و تپانچه آقایان نیز جمعه 15 بهمن‌ماه 1400، در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»