خرید چرخ خیاطی خانگی ایده آل و باکیفیت از فروشگاه اینترنتی ایزی دوخت


اگر قصد خرید چرخ خیاطی را دارید لازم است بدانید این کالا در دو دسته بندی خانگی و صنعتی تقسیم می شوند.

در ابتدای زمان اختراع چرخ خیاطی مردم زیادی به دلیل آشنایی ناکافی با این وسیله نسبت به این موضوع ناسازگاری میکردند. اما پس از مدتی که این اختراع ساخته شد به مرور زمان بین مردم جا افتاد و دست از مقابله با هم برداشتند. آن ماشین دوزندگی بسیار شبیه چرخ خیاطی هایی بود که اکنون خیاطان زیادی از آن استفاده می کنند.

چرخ خیاطی چی بخریم؟

اگر قصد خرید چرخ خیاطی را دارید لازم است بدانید این کالا در دو دسته بندی خانگی و صنعتی تقسیم می شوند. اگر در خانه و تولیدی های کوچک با حجم کار کم مشغول فعالیت هستید بهتر است چرخ خیاطی خانگی تهیه کنید. چون چرخ های صنعتی برای مکان های بزرگ با حجم کار زیاد مناسب هستند. چرخ های خانگی به راحتی جوابگوی دوخت انواع پارچه میباشند. حتی کسانی که علاقمند به گلدوزی هستند هم از این دسته چرخ های خانگی میتوانند استفاده کنند. چون اکثرا دارای مدل های متنوع گلدوزی نیز هستند. بعنوان مثال محصولات برند ژانومه به دلیل داشتن تعداد زیاد طرح حاشیه دوزی در بین علاقمندان به گلدوزی و حاشیه دوزی محبوبیت دارد.

خرید چرخ خیاطی خانگی ایده آل و باکیفیت از فروشگاه اینترنتی ایزی دوخت

اگر به یاد داشته باشید میدانید که در گذشته مادران و مادربزرگ های ما اکثرا از چرخ های مشکی استفاده می کردند. همان چرخ های قدیمی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی به روزتر و مدرن تر شد. در حال حاضر به همین چرخ های خانگی تبدیل شده اند.

شرکت های مختلف ایرانی و خارجی در حوزه تولید چرخ خیاطی های خانگی فعالیت دارند. در این مقاله، شما را با چند مورد از این شرکت ها و محصولات آنها آشنا خواهیم کرد تا هنگام تهیه این وسیله بتوانید راحت تصمیم به انتخاب بگیرید.

اشنایی با برند ژانومه

شرکت ژانومه اولین بار در ژاپن شکل گرفت و ادامه کارش در تایلند و تایوان بود. این شرکت پرتولیدترین شرکت این دسته محصولات است. این برند پرطرفدار محصولات زیادی در زمینه گلدوزی خانگی دارد. ژانومه با ایجاد یک آزمایشگاه تحقیقاتی در نو آوری چرخ خیاطی پیشگام شد. اولین چرخ خیاطی های قابل برنامه ریزی و کامپیوتری توسط این شرکت وارد بازار شد. همچنین در حوزه گلدوزی بصورت حرفه ای، شرکت ژانومه اولین شرکتی بود که این سبک را ارائه داد. این چرخ ها بدون اغراق قدرتمند ترین و راحت ترین چرخ های گلدوزی و لحاف دوزی هستند. ژانومه در تولید و ساخت محصولاتش علاوه بر طرز استفاده آسان، خلاقیت و نوآوری را در نظر گرفته است. به همین دلیل در کنار کارکرد راحت، کیفیت محصولاتش را اولویت قرار داده تا خیاط با لذت دو چندان به خلق هنر خود بپردازد.

خرید چرخ خیاطی خانگی ایده آل و باکیفیت از فروشگاه اینترنتی ایزی دوخت

مزیت های ژانومه

برای آشنایی هرچه بیشتر شما با چرخ خیاطی های خانگی ژانومه چند مورد از ویژگی های این برند محبوب را بیان می کنیم. چرخ های ژانومه از لحاظ وزن، سبک هستند و به راحتی میتوانید آنها را جابجا کنید. بدنه فلزی این چرخ ها باعث افزایش استحکام و ماندگاری بیشتر این دستگاه شده است. بالا بودن تنوع دوخت در این چرخ خیاطی به شما این امکان را میدهد تا دوخت های متنوعی را روی کار بزنید. با چرخ های ژانومه میتوانید انواع پارچه از نازک گرفته تا ضخیم به راحتی دوخت بزنید. محصولات این برند به راحتی از تمام برنامه های دوخت پشتیبانی می کنند و میتوانید به راحتی پس دوزی، ژرسه دوزی، سردوزی، دالبر دوزی ، دوخت های زنجیره ای ، گلدوزی ، جادکمه دوزی را انجام دهید. سرعت چرخ خیاطی خانگی برند ژانومه به حدی است که دوخت و دوزهای خانگی شما را تا حد خوب راه می اندازد.

از بین چرخ های مکانیکی و الکترونیکی و کامپیوتری، چرخ های مکانیکی ایده آل تر هستند. به این دلیل که در صورت استفاده زیاد از دستگاه و بروز خرابی، تعمیر این نوع چرخ ها راحت تر است. البته چرخ های سری 7000 و 6000 ژانومه به این دلیل که ساخت کشور ژاپن می باشند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و احتمال خرابی کمتری دارند. به دلیل خوش ساخت بودن بسیار دوام کاری بالایی دارند. شمار می‌توانید قیمت چرخ خیاطی ژانومه را در سایت ایزی دوخت مشاهده نمایید.

هنگام خرید این وسیله ضروری در کنار ویژگی های چرخ حتما محصولی را بخرید که گارانتی داشته باشد و وسایل سرویس آن موجود باشد. ایزی دوخت محصولات خود را با تضمین بهترین قیمت و کیفیت به خریداران عرضه میکند و برای رفاه حال شما کالاها را به همراه گارانتی معتبر ارائه میکند.

خرید چرخ خیاطی ژانومه از ایزی دوخت با ارسال رایگان و بهترین قیمت

چرخ های خانگی ژانومه همه کاره هستند و برای استفاده در خانه و کارگاه های کوچک مناسب می باشند. این چرخ ها در دو مدل استوک ساخت کشور تایوان و آکبند ساخت کشور تایلند موجود می باشند. سایت ایزی دوخت محصولات این برند محبوب و پرطرفدار را از جمله خرید ژانومه 802 با بهترین قیمت و گارانتی معتبر برای شما ارئه داده است. علاقمندان میتوانند در سایت فروشگاه ایزی دوخت که واردکننده مستقیم ماشین آلات خیاطی است، در صفحه چرخ خیاطی ژانومه انواع چرخ های این برند پرفروش را به همراه عکس و مشخصات کامل محصول ببینند و بررسی های لازم را انجام دهند. همچنین میتوانید قیمت چرخ خیاطی ژانومه 802 استوک ژاپن و ژانومه 6000 و مدل های ژانومه دوکله را بررسی و مقایسه کنید. در صورت هرگونه سوال میتوانید از

خرید چرخ خیاطی خانگی ایده آل و باکیفیت از فروشگاه اینترنتی ایزی دوخت

طریق راههای ارتباطی درج شده در سایت ایزی دوخت با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

جمع بندی

خیاطی از گذشته مورد توجه اکثر مردم بوده و مخصوصا خانم ها علاقه زیادی به این هنر نشان میدهند. با وجود اینکه مدتی این هنر کمرنگ شده بود اما امروزه دوباره اشتیاق دوختن انواع لباس و منسوجات در خانه و کسب درآمد از این طریق در منازل بوجود آمده است. چرخ خیاطی یکی از ملزومات این هنر بشمار می آید. افراد زیادی برای خرید وسیله مورد نظر خود از این مغازه به آن مغازه میروند. اکنون با وجود فروشگاه های اینترنتی ملزومات خیاطی دیگر نیاز به جستجوی میدانی نیست. یکی از سایت های این حوزه فروشگاه اینترنتی ایزی دوخت است. این فروشگاه بعنوان وارد کننده مستقیم برندهای پرطرفدار چرخ خیاطی و سایر ملزومات دوخت ودوز با کمترین قیمت و گارانتی معتبر محصولات باکیفیت را ارائه می دهد.

شما می‌توانید به صورت شبانه روزی در هر زمان دلخواه به سایت ایزی دوخت مراجعه و کالای مورد نظر خود را بررسی کنید. اطلاعاتی که از طریق ایزی دوخت بدست می آورید، از اطلاعاتی که هنگام مراجعه به یک فروشگاه فیزیکی و در زمان محدود و ازدحام جمعیت، توسط فروشنده به دست می‌آورید بیشتر و کامل تر است. همچنین پشتیبان های ایزی دوخت در کوتاهترین زمان ممکن برای راهنمایی و مشاوره رایگان به شما کمک خواهند کرد تا انتخابی مناسب داشته باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس