نیازمند برنامه‌ریزی و نفرات جایگزین هستیم؛/ نویدکیا: صعود از این گروه غیرممکن نیست


نیازمند برنامه‌ریزی و نفرات جایگزین هستیم؛/ نویدکیا: صعود از این گروه غیرممکن نیست

محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان می‌گوید فشردگی بازی‌ها و سختی کار در تیمی مثل سپاهان طبیعی است و باید برنامه‌ریزی مناسبی در این خصوص انجام دهند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از حذف سرخابی‌ها سپاهان بدون حضور در پلی‌آف به آسیا رسید و امروز پس از قرعه‌کشی حریفان خود را شناخت. محرم نویدکیا در ارتباط تلفنی با برنامه شب‌های فوتبالی در ابتدا راجع به فشردگی بازی‌ها و حضور تیمش در سه جام گفت: واقعیت این است که تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال، پرسپولیس، فولاد و حتی تراکتور سازی و تا چند سال گذشته ذوب آهن تیم‌هایی هستند که کار کردن در آن‌ها سخت است و این یک واقعیت است و باید در چند دوره از رقابت‌ها مثل لیگ، جام حذفی و جام باشگاه‌ها شرکت کنند و کار آن‌ها را سخت می‌کند. این یک موضوع فوق العاده طبیعی است و فشار به بازیکنان، مربیان، مدیر عاملان و هواداران در چنین تیم‌هایی وارد می‌شود و استرس آن بالاست و این مسائل همیشه بوده و هست. هرکسی که با این باشگاه‌ها کار می‌کند از ابتدا می‌داند که باید با این واقعیت‌ها کنار بیاید و بتواند چنین اتفاقاتی را به خوبی تجزیه، تحلیل و تحمل کند تا بتواند با آن‌ها کار کند. واقعیت این است که کار سختی است اما باید ادامه داد و به درستی برنامه ریزی کرد و سعی کرد که بهترین کار را انجام داد و در نهایت باید توکل کنیم و امیدوار باشیم که همه چیز خوب پیش برود.

سرمربی سپاهان در مورد قرعه تیمش گفت: گروه ما نسبتا سخت است ولی گروهی نیست که بگوییم صعود کردن از آن غیر ممکن است. درست است گروه سختی است اما ما تیم خوبی هستیم و از لحاظ ساختاری شرایط خوبی داریم و باشگاه تلاشش را می‌کند در صورت امکان میزبانی بگیرد و اگر این اتفاق بیفتد شرایط ما خیلی بهتر خواهد شد. در نهایت تیم‌های خوبی در گروه ما هستند. الدحیل و پاختاکور تیم‌های خوب و قابل احترام و سختی هستند. باید خودمان را آماده کنیم و برنامه ریزی ما دقیق باشد تا به مشکل نخوریم.

نیازمند برنامه‌ریزی و نفرات جایگزین هستیم؛/ نویدکیا: صعود از این گروه غیرممکن نیست

او در مورد برنامه فشرده‌ای که وجود دارد و نیاز تیمش به تقویت گفت: هنوز برنامه‌ای اعلام نشده که ما بدانیم چه کاری باید انجام دهیم و حتی ما الان دقیقا نمی‌دانیم که حتی نیم‌فصل دوم چه زمانی شروع می‌شود. بالاخره یک چیز طبیعی است و به خاطر شرایط پیش آمده ما با یک برنامه سنگین جلو می‌رویم. به خاطر همین است که تیم‌هایی که نفرات بیشتر و برنامه‌ریزی بهتری دارند می‌توانند این مرحله را خوب بگذرانند. اگر بازیکن کم داشته باشیم، مثلا تیمی مثل فولاد که پنجره‌‌اش بسته بوده و شاید تعداد نفراتش زیاد نباشد، اگر با یک تعداد نفرات خاص ادامه دهیم قطعا به مشکل می‌خوریم اما اگر جایگزین‌هایی داشته باشیم که به نفرات استراحت دهیم می‌توانیم این مرحله را خوب رد کنیم. این یک واقعیت است و می‌بینید که برخی تیم‌های بزرگ دنیا در سال ۶۰ بازی انجام می‌دهند و این همه‌اش به برنامه‌ریزی خوب و تعداد نفرات مناسب برای جایگزینی برمی‌گردد. ما تا آنجایی که نیاز بوده این کار را خوب انجام دادیم اما با فشردگی‌ای که در نیم فصل دوم داریم باید در خصوص اضافه شدن افراد جدید صحبت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن