تجهیز مدل‌های پرو آیفون 14 به صفحه نمایش 120 هرتزی


تجهیز مدل‌های پرو آیفون 14 به صفحه نمایش 120 هرتزی

گفته می‌ شود فقط مدل‌ های پرو گوشی‌ های آیفون 14 به صفحه نمایش 120 هرتزی مجهز خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - اگرچه اپل اولین شرکتی بود که با آیپد پرو ۲۰۱۷، نرخ تازه سازی بالا را برای دستگاه‌های موبایل به ارمغان آورد، اما سازندگان اندروید در معرفی گوشی‌های ۹۰ هرتزی و ۱۲۰ هرتزی پیشتاز شدند و این روزها، میان‌رده‌های اندرویدی با نرخ تازه‌ سازی بالا در بازار کم نیستند.

به گزارش‌ سایت فون آرنا، با اینکه چند روز قبل خبر رسید که عرضه تمام گوشی‌های آیفون ۱۴ با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی همراه است، اما طبق جدیدترین گزارش ها، به نظر می‌رسد اپل عجله‌ای برای تبدیل این ویژگی به یک ویژگی استاندارد در گوشی‌های خود ندارد. طبق اطلاعات جدید، تنها مدل‌های آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از فناوری ProMotion برخوردار خواهند بود.

نرخ تازه سازی تعداد دفعاتی است که یک تصویر در هر ثانیه روی نمایشگر به روز می‌شود. اکثر تلفن‌ها صفحه‌ نمایش ۶۰ هرتزی دارند، اما گوشی‌های تولید شده اخیر با نمایشگر‌های ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز، باعث می‌شوند محتوا روان‌تر به نظر برسد و ریسپانسیوتر باشد.

تجهیز مدل‌های پرو آیفون 14 به صفحه نمایش 120 هرتزی

اپل اجرای این فناوری را ProMotion می‌نامد و آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس در سال گذشته، اولین گوشی‌هایی بودند که به این فناوری مجهز شدند. امسال انتظار می‌رود این شرکت دو مدل استاندارد را معرفی کند: آیفون ۱۴ با اندازه ۶.۱ اینچ و آیفون مکس ۶.۷ اینچی و دو نسخه پرو آیفون ۱۴ پرو ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۷ اینچی. جدیدترین اطلاعات نشان می‌دهد که مدل‌های پرو دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی هستند.

بیشتر بخوانید

طراحی صفحه نمایش آیفون ۱۴ چگونه خواهد بود؟

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است