سقوط سایه‎‌بان بیمارستان بعثت سنندج یک فوتی بر جا گذاشت


سقوط سایه‎‌بان بیمارستان بعثت سنندج یک فوتی بر جا گذاشت

سنندج- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بر اثر سقوط سایه بان ورودی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج، فرد همراه یک بیمار سرپایی جان خود را از دست داد.

دکتر صدیق جدیدالاسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ظهر امروز روی داد که هنوز علت سقوط این سایبه بان مشخص نیست و در دست بررسی قرار دارد.

وی افزود: فرد متوفی حدود ۵۰ سال دارد و به همراه بیماری برای تزریق آمپول به این بیمارستان مراجعه کرده بود که بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه این حادثه هیچ مصدومی نداشته است، اضافه کرد: پس از این حادثه اقدامات فوری برای نجات این فرد انجام گرفت و تیمی از کادر درمان آماده شدند تا اقدامات درمانی لازم را انجام دهند اما متاسفانه این جان خود را از دست داده بود.

دکتر جدیدالاسلامی افزود: تیم آتش نشانی این فرد را از زیر سایه‌بان خارج کردند و دقایقی بعد از حادثه جلسه ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان، کارشناسان فنی و رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد تا حادثه بررسی شود.

دستور استاندار کردستان برای بررسی حادثه بیمارستان بعثت

به دنبال ریزش بخشی از اوژانس بیمارستان بعثت سنندج، استاندار کردستان خواستار بررسی سریع این حادثه شد.

اسماعیل زارعی‌کوشا به دنبال بروز حادثه در بیمارستان بعثت سنندج، خواستار بررسی هر چه سریعتر این موضوع و علت وقوع حادثه شد و سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری را موظف کرد که به صورت ویژه این حادثه را مورد بررسی قرار دهد.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی همه ادارات و سازمان های دولتی برای خدمت رسانی به مردم در هر شرایط زمانی و مکانی، عنوان کرد: جلوگیری از وقوع این گونه حوادث از سوی مدیران و مسوولان استان لازم و ضروری است.

استاندار کردستان ضمن تسلیت به خانواده فرد متوفی در این حادثه، گفت: باید ضمن بررسی تمامی جوانب با هر گونه قصور احتمالی در جریان وقوع این حادثه برخورد صورت گیرد.

بیمارستان بعثت سنندج از جمله بیمارستان‌های عمومی (جنرال) مجهز در سنندج است این بیمارستان در سال ۱۳۷۳ تأسیس شد و در حال حاضر دارای ۳۴۹ تخت فعال است

طبق اعلام هواشناسی کردستان بارش برف و باران از اوایل هفته جاری شروع شده و تا سه شنبه تداوم دارد،در شبانه روز گذشته ارتفاع برف در شهرهای مریوان، بانه و سقز به بیش از ۵۰ سانتی متر(نیم متر) رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج