حذف نمایندگان آسیایی ایران در جام حذفی


حذف نمایندگان آسیایی ایران در جام حذفی

مرحله یک هشتم جام حذفی با حذف دو نماینده کنونی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا همراه بود. 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و فولاد خوزستان که دو نماینده ایران در فصل 2022 لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شوند و امروز حریفان خود را در این رقابت‌ها شناختند، روز بدی را در فوتبال ایران با حذف از جام حذفی پشت گذاشتند.

ابتدا این سپاهان بود که علیرغم پیش افتادن از حریف خود در اراک در نهایت با به تساوی کشیده شدن بازی، در ضربات پنالتی نتیجه را به آلومینیوم اراک و شاگردان رسول خطیبی واگذار کردند.

در ادامه بعد از اینکه مس کرمان موفق شد از فولاد مدعی و قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها پیش بیفتد، با گل تساوی وحید حیدریه راهی وقت اضافه و ضربات پنالتی شدند. در ضربات پنالتی که حواشی زیادی هم همراه بود، در نهایت این شاگردان فرزاد حسین خانی بودند که توانستند حریف نامدار خود را شکست دهند. سپاهان فصل گذشته در جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها حاضر شده بود و با شکست برابر فولاد خوزستان حذف شده بود. فولاد خوزستان نیز توانسته بود در روز درخشش محسن فروزان در فینال و در ضربات پنالتی، استقلال را شکست دهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

با این حال اکنون هر دو نماینده آسیایی ایران از رقابت‌های جام حذفی کنار رفته‌اند و باید دید در ادامه مسابقات شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت و هشت تیم برتر مرحله بعدی کدام تیم‌ها خواهند بود. پرسپولیس، مس کرمان، خیبر خرم آباد، آلومینیوم چهار تیم حال حاضر مرحله بعدی هستند که با انجام بازی‌های فردا، هشت تیم نهایی این مرحله مشخص خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام