پایان عجیب جام ملت‌های آفریقا برای اوبامیانگ


پایان عجیب جام ملت‌های آفریقا برای اوبامیانگ

پیر امریک اوبامیانگ قادر نخواهد بود که در ادامه رقابت های جام ملت‌های آفریقا برای تیم ملی کشورش، گابن به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مثبت شدن تست کرونای پیر امریک اوبامیانگ در تاریخ 6 ژانویه، این بازیکن از حضور در ترکیب تیم ملی گابن در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا محروم شد. با این حال قرار بود که او بعد از پشت سر گذاشتن این بیماری در دیدار مقابل غنا به ترکیب گابن بازگردد اما به نظر می‌رسد که این اتفاق به دلیل مسائل پزشکی منتفی شده است.

فدراسیون فوتبال گابن در بیانیه‌ای به تشریح وضعیت پیر امریک اوبامیانگ پرداخت و تاکید کرد که او به لندن باز می گردد و به اردوی آرسنالی‌ها ملحق می‌شود. در بیانیه فدراسیون فوتبال گابن آمده است: " فدراسیون فوتبال گابن تصمیم گرفته است که بازیکنان پیر امریک اوبامیانگ و ماریو لمینا را در اختیار باشگاه های خود قرار دهد تا بتوانند تست های دقیق تری را انجام دهند."

پایان عجیب جام ملت‌های آفریقا برای اوبامیانگ

گفتنی است گابن از دو بازی ابتدایی خود چهار امتیاز کسب کرده و برای اولین بار از سال 2012 به دنبال صعود به مرحله حذفی جام ملت ها است. این در حالی است که آنها برای درخشش در مسابقات حساب ویژه ای روی پیر امریک اوبامیانگ باز کرده بودند اما حالا مشخص شده که جام ملت‌های آفریقا به عجیب ترین و غیر منتظره ترین شکل ممکن برای این بازیکن به اتمام رسیده و باید به لندن و تمرینات آرسنال بازگردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا