الکس سانگ:/ به بارسلونا رفتم چون فقط پول برایم مهم بود


الکس سانگ:/ به بارسلونا رفتم چون فقط پول برایم مهم بود

الکس سانگ هافبک کامرونی سابق بارسلونا فاش ساخت که هدفش از انتقال به بارسا، فراتر از هر چیزی، کسب در آمد بیشتر بود.

به گزارش "ورزش سه"، الکس سانگ سال 2005 بود که به آرسنال پیوست و در مجموع هشت سال در عضویت این باشگاه قرار داشت تا اینکه سال 2012 تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود. در طول 4 سال او 39 بازی برای بارسا انجام داد و یک خرید کاملا ناموفق لقب گرفت.

الکس سانگ:/ به بارسلونا رفتم چون فقط پول برایم مهم بود

سانگ در مصاحبه جدید خود بار دیگر اعتراف کرد که در آرسنال بیشتر پول هایش را هدر می داد و نمی توانست به اندازه کافی پس انداز کند.

سانگ گفت:« هشت سال در آرسنال بودم و تنها در 4 سال پایانی توانستم به خوبی پس انداز کنم چرا که دستمزدم به میزان قابل توجهی افزایش یافت. پول های زیادی هدر دادم و حتی نمی توانستم 100 هزار پوند هم در حساب بانکی ام، پس انداز کنم. بیشتر پولم را صرف سفر رفتن، ترتیب دادن میمهمانی های مجلل و چیزهای دیگر می کردم. فکر می کردم میلیونرم اما اینطور نبود. هفته ای 15 هزار پوند خرج می کردم.»

الکس سانگ:/ به بارسلونا رفتم چون فقط پول برایم مهم بود

سانگ ادامه داد:« اولین قرارداد حرفه ایم را با آرسنال امضا کرده بودم و هیجان زده بودم. یادم است در اولین جلسه تمرینی، تیری آنری را دیدم که با ماشین گران قیمتش به محل تمرین آمد. به خودم گفتم من هم باید همین ماشین را داشته باشم و قیمتش مهم نیست. شما به عنوان فوتبالیست، کافی بود تا چند کاغذ و مدرک را امضا کنید تا به شما ماشین را تحویل بدهند. کمی بعد همان ماشین را خریداری کردم. پس از چند ماه متوجه شدم پول هایم در حال تمام شدن هستم و در نتیجه ماشینم را با یک تویوتا عوض کردم.»

الکس سانگ:/ به بارسلونا رفتم چون فقط پول برایم مهم بود

انتقال به بارسا:« پیشنهاد بارسا که رسید و زمانی که متوجه شدم دستمزدم چه اندازه بالاست، نیاز به دوباره فکر کردن نبود و بی درنگ قبول کردم. به خودم گفتم همسرم و فرزندانم لایق یک زندگی مرفه تر هستند و اینکه پس از بازنشستگی من، کاملا تامین باشیم. مدیر ورزشی بارسا به من گفت قرار نیست هر هفته در ترکیب باشم ولی اصلا برایم اهمیت نداشت چرا که حالا دیگر میلیونر بودم. مهم نبود که فقط روی نیمکت نوکمپ بنشینم و تنها پول برایم مهم بود. خیلی از فوتبالیست ها چنین تفکری دارند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...