روایت بهرام رادان از فوت پدرش + عکس


روایت بهرام رادان از فوت پدرش + عکس

عکسی که بهرام رادان در اینستاگرام منتشر کرده است.

روایت بهرام رادان از فوت پدرش ورود بهرام رادان به دنیای بازیگری شهرت بهرام رادان​ فعالیت مدلینگ بهرام رادان

به گزارش اقتصادآنلاین، بهرام رادان متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از ۲۱ سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با فیلم سنتوری سوپر استار شد.

روایت بهرام رادان از فوت پدرش

مادرش خانه دارد و پدرش سرهنگ بازنشسته قبل از انقلاب بود، اصالتا از سمت پدری اهل اصفهان بوده و دو خواهر و یک برادر دارد که خود فرزند آخر است. پدر او چند روز گذشته درگذشت.

روایت بهرام رادان از فوت پدرش + عکس

روایت بهرام رادان از فوت پدرش + عکس

ورود بهرام رادان به دنیای بازیگری

بعد از خدمت سربازی وقتی ۲۱ ساله بودم بین آگهی های روزنامه دنبال یک شغل مناسب می گشتم تا اینکه چشمم به آگهی کلاس های بازیگری هیوا فیلم خورد. گوشی را برداشتم و زنگ شدم و بعد هم خیلی سریع سر از کلاس ها در آوردم. سر کلاس ثریا قاسمی فیلمنامه شور عشق به من داده شد که روی نقش کیان تمرکز کنم ، نقشی که فکر می کردم دو تا دیالوگ بیشتر ندارد. غافل از اینکه یکی از دو نقش اصلی فیلم بود به این ترتیب با این فیلم سال ۱۳۷۹ در ۲۱ سالگی اولین بار جلوی دوربین رفتم. چند ماه بعد از اولین تجربه بازی برای فیلم آواز قو دعوت شد که این فیلم در سال ۷۹ مصادف با گشایش های سیاسی دوره اصطلاحات به شدت به چشم آمد.

روایت بهرام رادان از فوت پدرش + عکس

شهرت بهرام رادان​

اما شهرت او با فیلم شمعی در باد به کارگردانی خانم پوران درخشنده در سال ۱۳۸۲ شروع شد که با این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را بگیرد. اوج شهرت و افتخار این بازیگر که مسیر هنری اش را تغییر داد بازی در فیلم سنتوری به کارگردانی داریوش مهرجویی سال ۱۳۸۵ و در نقش علی سنتوری بود. او برای بازی در این فیلم موفق به کسب دومین سیمرغ خود بعنوان بهترین بازیگر مرد شد.

روایت بهرام رادان از فوت پدرش + عکس

روایت بهرام رادان از فوت پدرش + عکس

فعالیت مدلینگ بهرام رادان

بهرام رادان فعالیت مدلینگ خود را با برند LG و از صنعت دیجیتال شروع کرد. او سپس با برند لباس نیمانی وارد همکاری شد و مدتی هم با یک شرکت مخابراتی کار می کرد تا اینکه به مدت چند سال مدل اول برند چرم مشهد بود. می گوید هر وقت فرصت گیر بیاورد با رفقایش فوتبال بازی می کند

یک استقلالی دو آتیشه است هر جایی که صحبت از فوتبال و استقلال و پرسپولیس باشد سینه چاک از تیم محبوب اش استقلال طرفداری می کند.

روایت بهرام رادان از فوت پدرش + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس