قاسمی: خطای روی خالقی‌فر اگر در محوطه جریمه ما بود برای پرسپولیس پنالتی می گرفتند/تنبیه شدیم


قاسمی: خطای روی خالقی‌فر اگر در محوطه جریمه ما بود برای پرسپولیس پنالتی می گرفتند/تنبیه شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آرمان قاسمی پس ازشکست ذوب آهن مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در بازی رفت لیگ داشتیم می دانستیم...

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آرمان قاسمی پس ازشکست ذوب آهن مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در بازی رفت لیگ داشتیم می دانستیم بازی سختی داریم. متاسفانه نیمه اول در صحنه گل اول پرسپولیس همه بازیکنان ما و غالب بازیکنان حریف معتقد به خطار بودند اما داور نگرفت و همان توپ تبدیل به گل اول آن ها شد.

بازیکن ذوب آهن گفت: تقریبا تمام توپ های 50-50 به ضرر ما سوت خورد با اینکه ما میزبان بودیم. یک صحنه کاملا مشکوک روی رضا خالقی فر اتفاق افتاد که اگر در محوطه جریمه ما اتفاق می افتاد قطعا برای پرسپولیس خطا می گرفتند اما برای ما نگرفتند. در بازی های حذفی وقتی گل اول را می‌خورید به خصوص مقابل تیم هایی که بازیکنانی دارند که می توانند حمله های سریعی داشته باشند، شرایط سخت می شود.

وی افزود: در نیمه دوم با توجه به اینکه چیزی برای از دست دادن نداشتیم بازی رو به جلویی انجام دادیم. متاسفانه اگر دقت نکنید قطعا تنبیه می‌شوید که این اتفاق برای ما افتاد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه