تا جایی که بتوانم به تیم کمک کنم اینجا هستم / نویدکیا و پاسخ به یک سئوال صریح


تا جایی که بتوانم به تیم کمک کنم اینجا هستم / نویدکیا و پاسخ به یک سئوال صریح

سرمربی سپاهان می گوید که برای حضور بر روی نیمکت سپاهان دست و پا نزده ام و به جایی وصل نبوده ام.

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم گفت: بخاطر چند روزی که در اراک بودیم و برای در اختیار گذاشتن زمین تمرین، از تیم آلومینیوم تشکر می کنم. در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم و بعد از آن، باز هم تا دقیقه 20، 25 فوق العاده خوب بازی می کردیم. بعد از آن کمی عقب نشینی کردیم. روی یک صحنه که فکر می کنم خطا نبود آلومینیوم به گل رسید. از دقیقه 25، 30 به بعد فوتبال معمولی انجام دادیم ولی هر چقدر که رو به جلو رفتیم، بچه هایمان خیلی خوب بازی کردند. در نیمه دوم خیلی خوب بودند. در وقت های اضافه بازی را به خوبی کنترل کردند. ما شانس های گلزنی مناسبی داشتیم و برایم باورکردنی نیست که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ضربات پنالتی را همه دیدند. در فوتبال نمی توان تیم ها را با ضربات پنالتی مقایسه کرد. باید به آلومینیوم بخاطر صعودشان تبریک گفت و باید از هوادارانمان معذرت خواهی کنیم ولی بچه هایمان تمام تلاششان را کردند. همواره این اتفاقات در جام حذفی رخ داده ولی نمی شود آن را توجیه کرد. ما یک جام را از دست داده ایم و همه ناراحت هستند و امیدواریم که بتوانیم در لیگ برتر جبران کنیم و امیدوارم که داورانمان با داد و هوار احساساتی نشوند و سوت های الکی نزنند. فقط همین و دوباره به تیم آلومینیوم تبریک می گویم.

سرمربی سپاهان درخصوص اینکه همکاری او با سپاهان تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، پاسخ داد: شما مختار هستید هر سوالی که دارید بپرسید و من موظفم جواب بدهم. من اینجا نیامده ام که با یکی دو باخت بروم و اصلا همچین چیزی نیست. موضوع اصلی این است که من از روزی که از فوتبال خداحافظی کرده ام تا روزی که سرمربی تیم شده ام، هیچ وقت مصاحبه ای نکرده ام و ارتباطی با مسئولین باشگاه نداشته ام. من هیچ وقت دست و پا نزده ام و خودم را به کسی وصل نکرده ام به اینجا بیایم. یک روز از من خواستند به سپاهان بیایم.

او گفت: چندین بار با آقای ساکت صحبت کردیم و به نتیجه رسیدیم که تیم شرایط خوبی ندارد و من شاید بتوانم به سپاهان کمک کنم. بارها نیز این را گفته ام، من تا جایی که بتوانم به تیم کمک کنم اینجا هستم. ولی اینکه فکر کنید بعد از یکی دو شکست بترسم و خداحافظی کنم، اصلا همچین موضوعی نیست. من تا لحظه آخر کارم را به نحو احسن انجام می دهم و دلم می خواهد تا جایی که می توانم، کارم را خیلی درست انجام دهم. اما مسئولین باشگاه تصمیم گیرنده هستند و باید این سوالات را از آنها بپرسید اما تیم من فوتبال خوبی را بازی می کند. روز گذشته نیز گفتم ما در لیگ قطعا جزو تیم هایی هستیم که رقابت سختی برای قهرمانی خواهیم داشت ولی فوتبال نیز بالا و پایین دارد.

نویدکیا ادامه داد: بعضی اوقات نمی شود در مورد بازی انتقاد الکی انجام بدهی یا برای توجیه خودت، حرف های غیراصولی و غیر حرفه ای بزنی. من فکر نمی کنم هیچ تیمی در اراک توانسته باشد اینقدر موقعیت ایجاد کند. هیچ تیمی نتوانسته است تا این حد به آلومینیوم فشار بیاورد. این نشان می دهد که تیم من کارش را خوب انجام می دهد. واقعا برای خودم، بچه ها، کادرمان گل نشدن این همه موقعیت عجیب است. کاری هم نمی شود انجام داد و فقط باید خیلی قوی ادامه بدهیم. تا جایی که بتوانم کارم را ادامه می‌دهم و مشکلی ندارم.

سرمربی سپاهان درباره آلومینیوم و اینکه آیا این تیم می تواند در جام حذفی کار بزرگی را انجام دهد، گفت: آلومینیوم تیم خیلی خوبی است و هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد ولی هر سرمربی خودش می‌داند کجاها دارای مشکل بوده و نقاط ضعف‌ و قوتی وجود دارد. اگر این تیم بتواند در نیم فصل شرایطش را مهیا کند، قطعا می‌تواند رقیب سرسختی باشد. ولی باید برخی واقعیت ها را قبول کرد. من آلومینیوم را دوست دارم و نوع فوتبال آنها نیز جذاب است اما این یک واقعیت است که آنها اگر می خواهند بهتر باشند و به قهرمانی برسند، در 15 بازی 5 برد آوردند و شاید این کمی آنها را اذیت کند. اگر این تیم تقویت شود و بردهای بیشتری بیاورند می‌توانند در آینده رقیب سختی برای همه تیم‌ها باشند.

وی همچنین درباره دعوای سروش رفیعی و گولسیانی گفت: بین سجاد شهباززاده و گولسیانی بحث پیش آمد و سروش ترجمه می‌کرد که آنها اشتباه منظور هم را متوجه شدند که بعدش با همدیگر دست دادند. اینها طبیعی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران