تخلیه و تخریب خانه فلسطینیان در محله الشیخ جراح اقدامی غیر قانونی است


تخلیه و تخریب خانه فلسطینیان در محله الشیخ جراح اقدامی غیر قانونی است

نماینده اتحادیه اروپا، عملیات تخلیه و تخریب خانه‌های فلسطینی در محله الشیخ جراح در قدس اشغالی را، غیر قانونی و مانع صلح برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - نماینده اتحادیه اروپا هنگام حضور خود و شماری از نمایندگان کشور‌های عضو این اتحادیه و کشور‌های همفکر، در محله الشیخ جراح، در جریان اقدام نیرو‌های اشغالگر به تخلیه منزل خانواده الصالحیه، اظهار داشت این عملیات، چشم انداز صلح را نابود می‌کند و به تنش در این سرزمین دامن می‌زند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، نیرو‌های رژیم اشغالگر و خودرو‌های آنها، از صبح امروز خانه خانواده الصالحیه در محله الشیخ جراح در شرق قدس اشغالی را محاصره کردند تا آن‌ها را وادار کنند خانه خود را تخلیه کنند تا زمینه برای تخریب خانه و تسلط بر زمین‌های اطراف آن فراهم شود.

این خانواده ۱۲ نفره، از جمله ۵ کودک آن، به آتش زدن خانه و خودشان تهدید کردند. آن‌ها درخواست کردند تصمیم تخلیه خانه و اخراج آنها، تا زمان جلسه دادگاه در ۲۳ ژانویه، به تاخیر بیفتد.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه اراضی اشغالی فلسطین وابسته به سازمان ملل اعلام کرده است از ماه ژانویه تا نوامبر سال میلادی گذشته ۴۲۷ مورد حمله شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری از جمله شرق قدس ثبت شده است.

در همین حال، خبرگزاری القسطل از درگیری بین اهالی محله الشیخ جراح در قدس اشغالی با نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد. همچنین بیش از یکصد فلسطینی روز شنبه در حمله صهیونیست‌های شهرک نشین در مناطق مختلف نابلس در کرانه باختری اشغالی رود اردن زخمی شدند و محله الالشیخ جراح در شهر اشغالی قدس نیز صحنه درگیری شدید فلسطینیان و نظامیان صهیونیست بود.

عضو ارشد جنبش حماس به دنبال افزایش حملات شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری، احزاب و گروه‌های فلسطین را به مقاومت همه جانبه دعوت کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان