26 هزار خودروی سدان و شاسی بلند هیوندای فراخوانده شدند


26 هزار خودروی سدان و شاسی بلند هیوندای فراخوانده شدند

هیوندای اعلام کرده است که خودروی سدان سوناتا و النترا 2020 و شاسی بلند سانتافه مدل 2020-2021 را برای رفع مشکل در شیشه جلو فرا می‌خواند.

باشگاه خبرنگاران جوان - هیوندای ۲۶ هزار و ۴۱۳ دستگاه از خودرو‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ خود را فراخوان خواهد کرد، زیرا ممکن است شیشه جلو به درستی متصل نشده باشد و ممکن است در تصادف شل شود.

گزارش ارائه شده توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) توضیح می‌دهد که استفاده از افزودنی Axalta در خودروهای هیوندای، ممکن است باعث کاهش چسبندگی در شیشه جلوی خودرو شود. بر اساس این گزارش، رانندگان هیوندای که این مشکل برایشان رخ داده ممکن است متوجه صدای باد یا نشت آب از شیشه جلو شوند.

این فراخوان شامل ۸ هزار و ۲۵۶ خودروی النترا سال ۲۰۲۱ ، ۸ هزار و ۵۶۱ سال ۲۰۲۰ و سانتافه ۲۰۲۱ و ۹ هزار و ۵۹۶ خودروی ۲۰۲۱ سوناتا است که از ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ مونتاژ شده اند. تاکنون گزارشی مبنی بر تصادف یا جراحتبه دلیل بروز مشکل در شیشه جلو گزارش نشده است.

هیوندای در تاریخ ۲۵ فوریه به صاحبان خودرو‌های آسیب دیده اطلاع می‌دهد و بدون هیچ هزینه‌ای شیشه‌های جلو را جدا و دوباره نصب خواهد کرد. در عین حال، مالکان می‌توانند وب سایت فراخوان NHTSA را بررسی کنند تا ببینند آیا وسیله نقلیه آن‌ها یکی از آن‌هایی است که فراخوان شده است یا خیر.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا