کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است/ قطعی گسترده برق و گاز نداریم


کلیه راه های اصلی و فرعی گیلان باز است/ قطعی گسترده برق و گاز نداریم

معاون عمرانی استاندار گیلان، از آغاز بازگشایی راه های روستایی از عصر امروز خبر داد و خاطرنشان کرد: قطعی برق و گاز گسترده که زندگی مردم را مختل کند نداشتیم و قطعی ها به صورت موردی رفع شده است.

عباس صابر در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بارش برف در سطح استان گیلان، اظهار کرد: پیرو اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به گیلان از روز گذشته، شاهد آغاز بارش برف شدید در استان تاکنون بودیم و وسعت بارش ها زیاد است.

وی از برگزاری جلسات مدیریت بحران در مرکز به ریاست استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرمانداران خبر داد و افزود: خوشبختانه هماهنگی لازم بین دستگاه های عضو ستادمدیریت بحران صورت گرفته ا ست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، با بیان اینکه کلیه دستگاه های خدمات رسان و امدادی و راهداری در سطح محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند، تصریح کرد: تاکنون راه های اصلی و فرعی استان باز بوده، اما در سطح راه های روستایی با انسداد مواجه هستیم.

صابر، از آغاز بازگشایی راه های روستایی از عصر امروز خبر داد و خاطرنشان کرد: قطعی برق و گاز گسترده که زندگی مردم را مختل کند نداشتیم و قطعی ها به صورت موردی رفع شده است.

وی اضافه کرد: کلیه دستگاه های خدماتی تا بازگشت وضعیت استان به حالت عادی پای کار هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط