فرمانده تیپ امام صادق (ع) بوشهر:ولایتمداری ایران اسلامی را قدرتمند کرده است


فرمانده تیپ امام صادق (ع) بوشهر:ولایتمداری ایران اسلامی را قدرتمند کرده است

آبادان - ایرنا - فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: ولایتمداری و نفی استکبار توسط مردم از ایران اسلامی کشوری قدرتمند ساخته است.

به گزارش ایرنا سردار پاسدار یدالله کشاورز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید ترور "یونس بحر" پیام شهدا را حرکت در مسیر ولایت و پشتیبانی از آن دانست و گفت: شهدا عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی ولایتمداری را یکی از عوامل قدرت ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان انقلاب دانست و افزود: در زمان بروز جنگ و حوادث مختلف بخصوص فتنه‌های داخلی و خارجی ملت بزرگ ایران اسلامی با افتخار و داوطلبانه به منظور دفاع از کشور به میدان آمد.

سردار پاسدار کشاورز اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا کشور در اوج اقتدار است و توطئه‌های دشمنان با درایت رهبری و همراهی مردم هیچگاه به ثمر نخواهد نشست.

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهدا ، خالصانه و با بینش و آگاهی دل خود را به منبع قدرت لایزال گره زدند و ترسی به دل راه ندادند و شجاعانه و تا شهادت دست از مبارزه برنداشتند و عزت و استقلال میهن را با خون خود خریدند.

سردار کشاورز بیان کرد: ادامه دادن راه شهدا ملزم به شناخت شهدا و سیره آنهاست و دیگر اینکه آرمانها و اعتقادات آنها چه بوده و از چه کسی تبعیت می کردند.

وی گفت:برای زنده نگه داشتن خط و راه شهدا و ادامه آن باید زمینه سازی کنیم تا بهتر درک کنیم و بدانیم هدف و راه شهدا را در این زمان چگونه و به چه شکلی می توان ادامه داد.

شهید یونس بحر ۲۱ آبان سال ۹۷ در منطقه اروند صغیر توسط گروه تروریستی الاحوازیه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تیپ عملیاتی امام صادق(ع) بوشهر در نوار مرزی اروندرود آبادان مستقر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق