نسل بعدی آیپد ایر چه زمانی معرفی می‌شود؟


نسل بعدی آیپد ایر چه زمانی معرفی می‌شود؟

شنیده‌ها و شایعات حاکی از آن است که جدیدترین آیپد اپل با نام iPad Air به زودی در رویداد این شرکت معرفی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه نسل پنجم آیپد ایر با ویژگی‌های مشابه نسل ششم آیپد مینی است که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به تراشه A۱۵ Bionic، دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی Ultra Wide با پشتیبانی از دوربین مرکزی، تراشه ۵G برای مدل‌های سلولی و Quad-LED True اشاره کرد.

به گزارش مک رومرز؛ به نقل از منابع موثق در چین، iPad Air جدید می‌تواند در کنار نسل سوم آیفون SE در بهار ۲۰۲۲ معرفی شود.

نسل بعدی آیپد ایر چه زمانی معرفی می‌شود؟

جزئیاتی احتمالی از مدل جدید آیپد

این گزارش می‌افزاید که آی‌پد ایر جدید همان طراحی کلی مدل فعلی یعنی دوربین پشتی تک لنز را خواهد داشت. آی‌پد ایر فعلی که در اکتبر ۲۰۲۰ عرضه شد، دارای صفحه‌نمایش ۱۰.۹ اینچی با حاشیه‌های باریک، دکمه پاور Touch ID و پورت USB-C با گزینه‌های رنگی از جمله خاکستری، نقره‌ای، سبز، رزگلد و آبی آسمانی است.

طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اولین رویداد محصول سال اپل احتمالا طبق معمول در ماه مارس یا آوریل برگزار خواهد شد، بنابراین این احتمال وجود دارد که مدل‌های جدید iPad Air و iPhone SE در آن رویداد معرفی شوند.

مک اوتاکارا به طور دقیق گزارش داد که نسل چهارم آیپد ایر به یک درگاه USB-C مجهز خواهد شد و آخرین آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ۰.۵ میلی متر ضخامت بیشتری برای نمایشگر مینی LED دارد. از سوی دیگر، این وب سایت برخی ادعا‌های نادرست را مطرح کرده است، از جمله اینکه AirPods Pro جدید در آوریل ۲۰۲۱ راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدل‌های پرو آیفون ۱۴ به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!